جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: فلسطینی ها خوب می دانند که چه کسی در کنار آنها و چه کسی علیه آنهاست؛ عادی سازی روابط با اسرائیل، منافقین را رسوا کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی گفت: فلسطینی ها خوب می دانند که چه کسی در کنار آنها و چه کسی علیه آنهاست؛ برای اینکه عادی سازی روابط با اسرائیل، منافقین را رسوا کرد.

وی با بیان اینکه مقاومت ملت مجاهد فلسطین، آینده این سرزمین است، افزود: این مقاومت آزادی را برای فلسطین تحقق خواهد بخشید و تمامی دستاوردهای محور مقاومت به نفع فلسطین است.

معاون دبیرکل حزب الله در همایش مجازی بین المللی "مسلمانان و مسیحیان در مقابله با عادی سازی روابط با اسرائیل"، عادی سازی روابط با اسرائیل را خیانت به فلسطین و قدس و مایه خواری و ذلّت حکامی دانست به دنبال عادی سازی روابط هستند.

شیخ قاسم تصریح کرد: هیچ توجیه و هیچ مصلحتی برای کشور های عادی ساز روابط در حمایت رژیم اسرائیل وجود ندارد و اینها به وظایف خود در قبال برادران خود عمل نمی کنند، بلکه تمامی آنچه انجام می دهند، ذلّت و خواری است مثل آنچه امارات و بحرین انجام داده اند.

عضو ارشد حزب الله با اشاره به اینکه تمامی پیروزی های محور مقاومت به نام فلسطین ثبت می شود، تأکید کرد: استمرار مقاومت مسلحانه، تنها راه برای آزادی فلسطین است و راه های غیر از این برای باز پس گیری سرزمین های اشغالی سودی ندارد.

وی عادی سازی روابط را موجب رسوایی منافقان و تمامی کسانی که در مسیر عادی سازی روابط با اسرائیل حرکت می کنند، دانست و گفت: فلسطینی ها دوست و دشمن خود را شناخته اند.

شیخ قاسم در پایان بیان داشت: عادی سازی روابط با اسرائیل، کار حکامی است که ملتشان آنها را طرد می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha