چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 نائب الأمين العام لحزب الله الشيخ نعيم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: وضعیت اقتصادی و اجتماعی لبنان دیگر قابل تحمل نیست و مردم در شرایط بسیار سختی به سر می برند و بحران کرونا رو به تشدید است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شیخ حسن ملک گفت: وضعیت اقتصادی و اجتماعی لبنان دیگر قابل تحمل نیست و مردم در شرایط بسیار سختی به سر می برند و بحران کرونا رو به تشدید است.

وی با طرح سؤالی اشاره کرد: آیا درد ها و رنج های مردم و آینده فرزندان آنها، تشیکل دولت نجات بخش را در این مرحله نمی طلبد؟

معاون دبیرکل حزب الله بیان داشت: الان وقت اصلاح یا تغییر موازین قدرت ها و کودتا علیه نتایج انتخابات مجلس نمایندگان و ابداع ساختاری برای دولتی که متشکل از فراکسیون های مجلس نباشد، نیست.

شیخ قاسم ادامه داد: ماه های گذشته ثابت کرد که تنها راه حل در دسترس، مأمور کردن و تشکیل دولت بر اساس قانون اساسی و ساز و کار های مورد اعتماد از زمان توافقنامه طائف است و عبور از این راه حل یعنی باقی ماندن کشور در مرحله بحران و نابه‌سامانی است و مسئولیت این مسئله به عهده کسانی است که مطابق قانون اساسی رفتار نمی کنند.

وی در پایان تصریح کرد: طرح نجات و بازسازی بیروت و حل بحران ها نیازمند دولتی است که بارها را به دوش بکشد و هر وقت که دست ها در دست همدیگر قرار گرفت و نمایندگان بیشتری در دولت حضور یافتند، دولت رأی اعتماد مجلس نمایندگان را کسب می کند و امید به انجام اصلاحات بیشتر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha