یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

حوزه/ شیخ نعیم قاسم گفت: ما می دانیم که آمریکا و همراهان آن نمی خواهند دولتی در لبنان تشکیل شود و نمی خواهند لبنان یک نفس راحت بکشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: مجلس جدید ایستگاه و مرحله جدیدی است و محاسبه از این پس برای همه در مجلس آغاز می شود.

وی با بیان اینکه همگی امروز در خصوص تشکیل دولتی که ما را به وضعیت بهتر منتقل کند، مسئول هستیم، افزود: امروز شرایط استثنایی است و دولت باید با کمترین شروط و با وجود تمامی مانع تراشی ها، تشکیل شود؛ چرا که وجود دولت از عدم آن بهتر است.

شیخ قاسم ادامه داد: ما نباید از تلاش باز بایستیم و باید تا آخرین لحظه تلاش نماییم. ما می دانیم که آمریکا و همراهان آن نمی خواهند دولتی در لبنان تشکیل شود و نمی خواهند لبنان یک نفس راحت بکشد.

معاون دبیرکل حزب الله تأکید کرد: ما در داخل کشور باید برای تشکیل دولت گام های جرأتمندانه برداریم تا بدون دولت باقی نمانیم.

ما نفت و حقوق کامل خود را می خواهیم

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: امروز ما در مقابل یک خواسته به حقی قرار داریم که با بازپس گیری ثروت نفتی و گازی لبنان مرتبط است. وعده هایی که برخی در خصوص تعویق راه حل می دهند، فایده ای ندارد.

شیخ قاسم ادامه داد: نمی توان نسبت به استخراج نفت توسط اسرائیلی ها بی تفاوت بود. معادله آشکار است و ما نفت و حقوق کامل خود را می خواهیم. لبنان ضعیف نیست و می تواند از حقوق خود  حمایت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha