جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله

حوزه/ معاون دبیرکل حزب الله لبنان از تأیید حزب الله از نامزدی نبیه برّی برای ریاست مجلس نمایندگان لبنان خبر داد و از دیگران خواست این نامزدی را تأیید کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان از تأیید حزب الله از نامزدی نبیه برّی برای ریاست مجلس نمایندگان لبنان خبر داد و از دیگران خواست این نامزدی را تأیید کنند.

وی با اشاره به اینکه حزب الله از گزینه ای که به حرکت چرخ کشور منجر شود، حمایت می کند، گفت: ما به تشکیل دولت وحدت ملّی تشویق می کنیم؛ چراکه پیشرفت کشور بدون دولت وحدت ملّی سخت است.

شیخ قاسم با بیان اینکه حزب الله در جریان انتخابات مجلس نمایندگان، با هم پیمانان کوتاهی نکرده و همیشه با آنان همکاری کرده است، افزود: حزب الله به دنبال کسب اکثریت کرسی مجلس نیست و برای آن تلاش نمی کند.

معاون دبیرکل حزب الله بیان داشت: اگر مجلس نمایندگان را بر اساس اینکه چه کسانی در کنار مقاومت و چه کسانی ضد مقاومت هستند، تقسیم بندی کنیم، ۷۷ نماینده در کنار مقاومت در برابر اسرائیل قرار دارند.

وی به وجود روابط با نمایندگان اعتدالگرا از میان نمایندگان مستقل و گروه ها و سازمان های مردمی غیر مرتبط با سفارت ها اشاره کرد و گفت: ما در حزب الله مطمئنیم و اعتقاد داریم که انتخابات با موفقیت انجام شد.

شیخ قاسم تصریح کرد: ما الان و در آینده، هرگز نخواهیم پذیرفت که اسرائیل سرزمین و ملت ما را اشغال کند، که در این صورت با آن مقابله خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha