پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: طرح اصلاحات مالی و اقتصادی، یک مسیر عبور برای آغاز گام های عملی اصلاحات است و این طرح نقشه راهی برای اقتصاد مولد به شمار می رود و موجب گردش چرخ تولید می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: طرح اصلاحات مالی و اقتصادی، یک مسیر عبوری برای آغاز گام های عملی اصلاحات است و این طرح نقشه راهی برای اقتصاد مولد به شمار می رود و موجب گردش چرخ تولید می شود.

وی اشاره کرد: مسئله مبارزه با فساد از  اولویت های دولت است و دستگاه قضائیه نیز در بازگرداندن حقوق دولت و اموال به غارت رفته و آنچه از اموال عمومی به خاطر رشوه و معامله ها از بین رفته، مسئولیت دارد و باید پیگیری کند. نباید در محاسبه افراد و مجازات آنان کوتاهی شود، چرا که کل کشور خواهان بازگشت این حقوق است.

معاون دبیرکل حزب الله در بخش دیگر سخنان خود از تلاش های دولت در مقابله با ویروس کرونا قدردانی و تشکر کرد و گفت: لبنان در میان کشور های جهان در شیوع ویروس کرونا رتبه صدم را دارد.

شیخ قاسم با بیان اینکه دولت و ملت لبنان در مقابله با کرونا موفق عمل کرده، افزود: اگر تلاش های مستمر و برنامه ریزی خوب دولت و اعضای وزارت بهداشت و کشور نبود، این موفقیت حاصل نمی شد.

وی با بیان اینکه اخیرا مردم در این مسئله کوتاهی می کنند، بر لزوم عمل به مسئولیت تأکید کرد و مقابله با کرونا را یک مسئولیت ملّی و عمومی دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha