جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله گفت: حزب الله تمامی تشکل خود را برای تسریع در تشکیل دولت کرده است و ما از روز اول خواسته های خود را بدون ابهام بیان کردیم و نخست وزیر نیز خواسته حزب الله را در داشتن سه وزیر پذیرفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله طی مراسمی، گفت: حزب الله تمامی تشکل خود را برای تسریع در تشکیل دولت کرده است و ما از روز اول خواسته های خود را بدون ابهام بیان کردیم و نخست وزیر نیز خواسته حزب الله را در داشتن سه وزیر پذیرفت.

وی افزود: اگر بخواهیم دولت وحدت ملی تشکیل شود، سعد حریری باید در این خصوص اقدام قاطع داشته باشد و بعد از هر روزی که حریری اقدام کند، دولت تشکیل می شود.

اسرائیل در جنگ نظامی و سیاسی شکست خورد

شیخ قاسم با اشاره به اینکه غزه در مقابله با اسرائیل پیروزی بزرگی به دست آورد، گفت: ملت و مقاومت فلسطین در عملیات بازدارنده خود از طریق هدف قرار دادن جبهه داخلی اسرائیل، موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: اسرائیل در جنگ نظامی و سیاسی شکست خورد، به گونه ای که لیبرمن وزیر جنگ  این رژیم استعفا داد که این بهترین دلیل برای موفقیت مقاومت در مقابله اشغالگران بود.

شیخ قاسم افزود: آنچه در غزه رخ داد دلیلی است بر اینکه اگر با مقاومت و دارای اراده باشیم می توانیم به حقوقمان دست یابیم.

حکام عرب با عادی سازی روابط به دنبال حفظ تاج و تخت خود هستند

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: کشور های حاشیه خلیج فارس که با اسرائیل در حال عادی سازی روابط هستند، به دنبال فلسطین و حق نیستند، بلکه تلاش می کنند با پول نفت، خواری و سرسپردگی از تاج و تخت خود محافظت کنند.

وی ادامه داد: اگر این ها فکر می کنند که آینده خود را می سازند، سخت در اشتباه هستند. آینده حسنی مبارک کجاست؟ آینده معمر قذافی و زین العابدین کجاست؟ همه آن ها یکی پس از دیگری در مصر، لیبی و تونس سرنگون شدند و این سرنوشت برای کسانی خواهد بود که به ملت خود ظلم کرده و تلاش کردند با اموال، امکانات و مستکبرین رژیم خود را حفظ کنند.

مثلث شرارت، بن سلمان و ترامپ و نتانیاهو هستند

شیخ قاسم تصریح کرد: ما در مقابل مثلث شرارت هستیم که ضلع اول آن ترامپ، ضلع دوم محمد بن سلمان و ضلع سوم آن نتانیاهو است؛ ضلع های سه گانه امروز منطقه و جهان را تخریب کردند و در جهان مشکلات ریز و درشت بوجود آوردند.

وی افزود: الحمدلله ضربه ها و خسارت های زیادی دیده اند؛ به این صورت که بن سلمان در یمن با شکست مواجه شد و 12 میلیون انسان بی گناه به خاطر گرسنگی در حال مرگ هستند و بن سلمان نمی تواند در الحدیده پیشروی کند.

شیخ قاسم ادامه داد: بحران خاشقجی نیز به وقوع پیوست که وجهه و دیدگاه بن سلمان تا حد زیادی متضرر شد.

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: ترامپ در خصوص تحریم ایران وعده و وعید داد، امّا قبل از اینکه زمانش برسد از تعدادی از تحریم ها صرف نظر کرد و به فضل پایداری ملت ایران و رهبری حکیمانه امام خامنه ای در تهاجمات خود متزلزل و وجهه خود را از دست داد.

شیخ قاسم اشاره کرد: دیروز نتانیاهو که نتوانست در برابر ملت مجاهد فلسطین بایستد و مجبور به عقب نشینی و پذیرش آتش بس شد، خود را رسوا کرد.

وی افزود: این مثلث هر سه متضرر شدند و به خواست خداوند خسارت ها افزایش خواهد یافت و متوجه خواهند شد که مقاومت با زیر شاخه ها و عناوین مختلف تنها پیروز میدان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha