دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طقوش

حوزه/ شیخ محمد طقوش، دبیرکل «جماعت اسلامی» لبنان، تأیید کرد: ایده عادی سازی روابط با دشمن اسرائیل از بین رفته است و حامیان آن با آن سقوط کرده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد طقوش، دبیرکل «جماعت اسلامی» لبنان در سخنرانی در همایش «نشست حمایت و پشتیبانی از الاقصی و نگهبانان آن» که توسط «بنیاد بین المللی قدس» و «اتحادیه بین المللی علمای مسلمان» برگزار شد، تأیید کرد: ایده عادی سازی روابط با دشمن اسرائیل از بین رفته است و حامیان آن با آن سقوط کرده اند و کسانی که جرأت انجام این کار را داشته باشند، نیز سقوط خواهند کرد.

وی از همه ارگان‌ها، احزاب، جنبش‌ها، رهبران و شخصیت ها خواست از صحبت در مورد موضوع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دست بردارند.

طقوش از صحبت درباره احتمال عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل ابراز تعجب کرد و گفت: ما در این مرحله شروع به نگرانی دشمن کرده ایم، پس چرا برخی با زبان ضعف سخن می گویند؟

وی اشاره کرد: افزایش هتک حرمت‌های صهیونیست‌ها به اماکن مقدس اکنون در بیت‌المقدس و صحن های مسجد الاقصی تنها به دلیل ضعف ما نیست.

دبیرکل جماعت اسلامی لبنان افزود: ما در سال های گذشته از این ضعف رنج بردیم و هنوز هم داریم رنج می بریم، اما دلیل اصلی این همه گستاخی اسرائیل چیزی جز مقاومت روزافزون در داخل فلسطین و یا خارج از کشور نیست.

طقوش با تاکید بر اینکه فلسطین قلب مقاومت است، گفت: فلسطین قلب مقاومت است، اما ما که در خارج از فلسطین زندگی می کنیم، ریه هایی هستیم که مقاومت از درون آن حرکت می کند و نفس می کشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha