جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدس

حوزه/ مقامات رژیم آل خلیفه از برگزاری فعالیت همبستگی با مسجد الاقصی توسط جمعیت بحرینی "مقاومت در برابر عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل"، جلوگیری کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مقامات رژیم آل خلیفه از برگزاری فعالیت همبستگی با مسجد الاقصی توسط جمعیت بحرینی "مقاومت در برابر عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل" که قرار بود امروز پنج شنبه با عنوان "الاقصی را یاری کنید" برگزار شود، جلوگیری کرد.

یوسف الخاجه عضو کمیته مرکزی جمعیت "وعد" در صفحه تویتر خود نوشت: جلوگیری از برگزاری فعالیت همبستگی با ملت فلسطین، هرگز ملت بحرین را در یاری فلسطین تسلیم نخواهد کرد و هرگز ملت بحرین عادی سازی روابط ذلّت بار با دشمن صهیونیستی را نخواهد پذیرفت.

وی افزود: فلسطین قطب نمای تمامی انسان های شریف باقی خواهد ماند و ملت بحرین به مسئله فلسطین وفادار می ماند و اشغالگران صهیونیستی، دشمن او بحرین باقی خواهد ماند.

از سوی دیگر "رضی الموسوی" دبیرکل سابق جمعیت "وعد" تصمیم مقامات بحرینی در ممانعت از برگزاری فعالیت همبستگی با الاقصی ار محکوم کرد و گفت: چرا فعالتی همبستگی ملت بحرین با اهالی فلسطین اشغالی به تعویق می افتد؟ حال اینه اهالی قدس در برابر تروریسم صهیونیستی مقاومت کرده و از مسجد الاقصی دفاع می کنند.

وی با تأکید بر محوری بودن مسئله فلسطین برای ملت بحرین، گفت: هر چه تلاش کنند، باز مسئله فلسطین قطب نما باقی خواهد ماند.

شایان ذکر است که این تصمیم رژیم آل خلیفه همزمان با فراخوان های نیرو های انقلابی بحرین برای مشارکت مردمی در برگزاری مراسم روز جهانی قدس، انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha