پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
روز قدس-بحرین

حوزه/ بحرینی ها برای گرامیداشت روز جهانی قدس، در تظاهراتی در سراسر کشور، بر حمایت خود از آرمان فلسطین تأکید کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، بحرینی ها در پاسخ به ندای امام سید روح الله خمینی (رحمه الله) و گرامیداشت روز جهانی قدس، امروز جمعه در تظاهراتی در سراسر کشور، بر حمایت خود از آرمان فلسطین و ایستادگی در کنار ملت فلسطین در مقابله با جنایت رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

تظاهرکنندگان بنرهایی به مناسبت روز جهانی قدس و تصاویر آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین و شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق ملی بحرین در دست داشتند و شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و " جان و خونمان فدای تو ای الاقصی" و شعارهایی در رد عادی سازی با رژیم صهیونیستی سر دادند.

تظاهراتی در منطقه کرباباد در غرب منامه پایتخت این کشور برگزار شد و پایبندی به آرمان فلسطین در روز جهانی قدس را تایید کرد.

همچنین بحرینی ها در منطقه المالکیه تظاهرات کردند و شعارهای فداکاری برای بیت المقدس و الاقصی و دشمنی با "اسرائیل" سر دادند و تاکید کردند که باید از این رژیم از صحنه روزگار حذف شود.

تظاهراتی نیز در جزیره ستره برگزار شد و تظاهرات کنندگاه با تأکید بر رد عادی سازی روابط با رژیم موقت اسرائیل، تأکید کردند که مردم بحرین در کنار مقاومت و فلسطین به عنوان یک سرزمین و مردم هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha