یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زیویار

حوزه/استاندار لرستان گفت: حمایت از ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان از جمله فلسطین، مرز نمی‌شناسد و امروز اکثریت کشورهای اسلامی حامی مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان، امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم آباد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی امروز بار دیگر اتحاد و یکپارچگی خود در دفاع از ملت‌های مظلوم جهان را به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: امسال حضور مردم باشکوه‌تر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس روز اسلام و وحدت و یکپارچگی ملت‌های آزاده جهان در دفاع از مظلوم و حق و حقیقت است، گفت: حمایت از ملت‌های مظلوم و ستمدیده جهان از جمله فلسطین، مرز نمی‌شناسد و امروز اکثریت کشورهای اسلامی حامی مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین هستند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مردم تا پای جان از اهداف و ارزش‌های والای اسلامی دفاع می‌کنند، خاطر نشان کرد: مسلمانان و آزادگان جهان با حضور گسترده خود در راهپیمایی، روز جهانی قدس وحدت و حمایت خود را از ملت‌های مظلوم دنیا اعلام می‌دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha