شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1081121
۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نابودی اسرائیل غاصب نمایان شده و نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روز قدس نماد وحدت ملت‌های مسلمان و آزاده جهان است، اظهار داشت: روز قدس، مردم آزاده جهان در دفاع از ملت‌های مظلوم و ستمدیده ندای آزادگی سر می‌دهند و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز مردم استان لرستان در شهرها و روستاها و حتی مناطق عشایری در دفاع از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به میدان آمده‌اند، افزود: امروز ملت مسلمان و روزه دار ایران اسلامی خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب و جعلی صهیونیست به نمایش خواهند گذاشت.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مقاومت مسلمانان و آزادگان در همه جای دنیا علیه مستکبران و غاصبان روز به روز بیشتر می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نابودی رژیم غاصب اسراییل نمایان شده و این نابودی نزدیک است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با قدردانی از حضور پرشور مردم استان لرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha