یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام راسخ

 حوزه / معاون ارتباطات وبین الملل حوزه علمیه قزوین از برگزاری کلاس‌های عربی، انگلیسی و روسی برای طلاب، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در ترم پاییز خبر داد.

حجت الاسلام سید مجتبی موسوی راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین با اشاره به برگزاری کلاس‌های عربی، انگلیسی و روسی در مرکز زبان حوزه علمیه قزوین، اظهار داشت: ثبت‌نام این کلاس‌ها از ۱۵ شهریور شروع و تا روز ۱۵ مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها برای طلاب، اساتید، دانش آموزان، دانشجویان و به طور کلی برای اقشار مختلف مردم و علاقه‌مندان زبان‌های خارجی، صبح و بعدازظهر در مرکز زبان حوزه علمیه استان قزوین دایر می‌باشد.

معاون ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه شروع کلاس‌ها از ۱۶ مهر می‌باشد، عنوان کرد: حوزه علمیه استان قزوین با عزمی جدی و با حمایت شایسته و ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان قزوین و مدیریت حوزه و مدیران مدارس، پیگیر برنامه آموزش زبان است.

حجت الاسلام موسوی راسخ اظهار کرد: فرهنگ دین باید به سراسر جهان منتقل شود و لازمه این اقدام، فراگیری زبان‌های بین‌المللی است.

وی ادامه داد: امروز دشمن با انواع توطئه‌ها از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی درصدد ایجاد اختلاف قومی و مذهبی، کمرنگ کردن آداب و سنن دینی و مذهبی و ترویج باورهای ضد دینی است.

حجت الاسلام موسوی راسخ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس، تابلویی گویا و همیشه زنده از جلوه‌های غرور آفرین و صحنه‌های افتخار آمیزی است که استقامت و پایداری و بیداری اسلامی دلیرمردان ایران اسلامی در برابر تجاوز ناجوانمردانه رژیم بعثی صدام با حمایت و پشتیبانی کامل نظام سلطه بود.

وی ادامه داد: حضور حماسی ملت وفادار ایران در این دفاع نشان از اوج وحدت حول محور ولایت فقیه، رهبری و امامت امت بود به دفاعی جانانه در مقابل تجاوز وحشیانه دشمن و نماد عظیم غرور و افتخار ملی بدل شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha