پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بحرین

حوزه/ رژیم آل خلیفه تعدادی از شهروندان و روحانیون شیعه بحرین را به بهانه تجمع غیر قانونی زندانی کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، رژیم آل خلیفه تعدادی از شهروندان و روحانیون شیعه بحرین را به بهانه تجمع غیر قانونی زندانی کرده است.

احمد الغتم دادستان بحرین گفت: خبرهایی در خصوص برگزاری تجمعات برای اهداف دینی دریافت کردیم که بعد از آن در این رابطه تحقیق و بررسی انجام گرفت و ۲۹ شهروند که حضورشان در این تجمعات اثبات شد، احضار و بازجویی شدند و سپس راهی زندان شدند.

وی افزود: تحقیقات برای شناسایی تمامی کسانی که این تجمعات را برگزار کردند یا در آن شرکت داشتند، ادامه دارد و اقدامات قانونی در این خصوص انجام می گیرد تا هر کس که مشارکتش اثبات شود، به دادگاه جنایی تحویل گردد.

شایان ذکر است که مقامات رژیم آل خلیفه بعد از برگزاری مراسم اربعین امام حسین (ع)، اقدام به احضار و بازداشت مداحان و شهروندان کردند.

جمعیت وفاق اسلامی بحرین نیز تأکید کرد که مقامات رژیم بحرین ۳۹ شهروند را بازداشت و ۲۸ نفر را برای بازجویی احضار کرده است.

این در حالی است که مقامات بحرین به مردم اجازه داده در ورزشگاه تجمع کنند و برای پیروزی تیم ورزشی جشن بگیرند، بدون اینکه دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند و بدون اینکه وزارت کشور با اقدامات قانونی آنها را تهدید کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha