پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مراسم عزاداری محرم در بحرین

حوزه/ وزارت کشور بحرین در بیانیه ای تحریک آمیز و تهدید آمیز علیه شیعیان بحرین گفت: کسانی که مراسم اربعین امام حسین (ع) را با تجمع در خانه ها برگزار کنند، برخورد قانونی می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، وزارت کشور بحرین در بیانیه ای تحریک آمیز و تهدید آمیز علیه شیعیان بحرین گفت: کسانی که مراسم اربعین امام حسین (علیه السلام) را با تجمع در خانه ها برگزار کنند، برخورد قانونی می کند.

 در بیانیه وزارت کشور آمده است: در راستای بیانیه اداره اوقاف جعفری بحرین مبنی بر جلوگیری از تجمعات به مناسبت اربعین حسینی، وزارت کشور بر ضرورت رعایت دستور العمل های پیشگیرانه در احیای این مناسبت از طریق برگزاری مراسم به صورت مجازی و از شبکه های اجتماعی و عدم برگزاری تجمعات در خانه ها تأکید می کند.

وزارت کشور از همکاری رؤسای حسینیه ها در رعایت دستور العمل بهداشتی و عدم برگزاری تجمعات یا دسته های عزاداری در اطراف حسینیه ها و برگزاری آن به صورت مجازی تشکر کرد و گفت: اگر کسی خلاف این دستور انجام دهد، با او به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

این بیانیه تحریک آمیز وزارت کشور بحرین، اقدام عجیبی نیست، این رژیم به تهدید شیعیان در مناسبت های دینی و سیاسی عادت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha