شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن در بیانیه ای مخالفت خود را با توافقنامه عادی سازی روابط با اسرئیل اعلام کرد و آن را شرعاً حرام و خیانت به خداوند، رسولش و مسئله اول امت اسلامی دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن در بیانیه ای مخالفت خود را با توافقنامه عادی سازی روابط با اسرئیل اعلام کرد و آن را شرعاً حرام و خیانت به خداوند، رسولش و مسئله اول امت اسلامی دانست.

این انجمن در بیانیه خود با بیان اینکه رژیم های مزدور که رژیم صهیونیستی و حاکمیت آن را بر قدس به رسمیت شناختند، خودشان نسبت به مقدسات اسلامی و سرزمین مبارک قدس کوتاهی کردند، افزود: توافقنامه رژیم های خائن و ائتلاف شرارت خبیث شیطانی، اقدامی قبیح و خیانت بزرگی است که باید محکوم شود. توجیه توافقنامه خیانت با این بیان که این توافقنامه زمینه را برای رفتن به مسجد الاقصی و نماز خواندن در آن را تسهیل خواهد کرد، سفاهت و حماقت است.

 علمای یمن ملت های امت را حرکت  جهادی و انقلاب در برابر رژیم های مزدور دعوت کردند و بیان داشتند: این توافقنامه تنها به نفع رژیم صهیونیستی است و زمینه را برای تعرض رژیم اسرائیل به دین، دنیا، اخلاق، ارزش ها و مبانی امت فراهم می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha