جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ جنبش جهاد اسلامی با تأکید بر اینکه همچنان برای رهایی از زیر بار توافقنامه اسلو و در هم پیچیدن صفحه سیاه آن فراهم است، افزود: این توافقنامه موجب بحرانی شدن روابط داخلی شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش جهاد اسلامی با تأکید بر اینکه همچنان برای رهایی از زیر بار توافقنامه اسلو و در هم پیچیدن صفحه سیاه آن فراهم است، افزود: این توافقنامه موجب بحرانی شدن روابط داخلی و عقب نشینی سیاسی و شتاب برخی از کشور های عربی برای برقراری روابط با دشمن صهیونیستی شده است.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای که به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد امضای توافقنامه شوم اسلو، صادر کرد، گفت: توافقنامه سقوط خطرناکی را رقم زد و هزینه های سنگینی را به مسئله فلسطین تحمیل کرد و دشمن صهیونیستی از آن به عنوان سرپوشی برای یهودی سازی و شهرک سازی و عادی سازی روابط پنهان استفاده کرد.

این جنبش اسلامی با اشاره به اینکه در سایه تلاش هایی که برای ایجاد مقاومت که نماینده وجدان ملّت و امت در مقابل اشغالگران است انجام گرفت، توافقنامه اسلو بسیاری از دستاورد های ملت فلسطین را نابود و روند آزاد سازی سرزمین را با محدودیت مواجه کرد، تأکید کرد: مقاومت فراگیر که در انتفاضه مسجد الاقصی تجلّی یافت، برای اصلاح روند سیاسی و مقابله با طرح های استعماری الحاق کرانه باختری و پایان محاصره ظالمانه و مقابله با پروژه خیانت که تحت عنوان عادی سازی روابط و برپایی روابط با دشمن صهیونیستی، کافی است.

جنبش جهاد بار دیگر بر موضع ثابت و تمسک خود به تمامی فلسطین از بحر تا نهر تأکید کرد و خواستار موضع گیری ملّی، جامع و یکپارچه در مقابله با پروژه خیانت و لغو به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی شد.

جنبش جهاد اسلامی در پایان بیانیه به اسرای با استقامت در زندان های رژیم اشغالگر و اهالی قدس، نوار غزه، کرانه باختری و سرزمین اشغالی و فلسطینی ها ساکن در اردوگاه ها درود فرستاد و ملت فلسطین را به مشارکت در فعالیت های خشمناک مردمی علیه پروژه های خیانت در ۱۵ سپتامبر دعوت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha