شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس

حوزه/ عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس با اشاره به بیستمین سالگرد انتفاضه الاقصی، گفت: همچنان مسجد الاقصی در معرض خطرناکترین طرح های یهودی سازی قرار دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، عبد اللطیف القانوع سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به بیستمین سالگرد انتفاضه الاقصی، گفت: همچنان مسجد الاقصی در معرض خطرناکترین طرح های تجزیه، یهودی سازی و تلاش برای گسترش سیطره کامل صهیونیست ها بر آن قرار دارد.

وی افزود: ملت فلسطین شاهد شاخص های انتفاضه جدید مردمی هستند و با قدرت آماده مقابله با طرح های رژیم اشغالگر صهیونیستی و پروژه های الحاق کرانه باختری و تلاش برای حذف مسئله فلسطین و حقوق مشروع آن است.

سخنگوی جنبش حماس با اشاره به اینکه انتفاضه الاقصی موجب تشکیل وحدت ملّی میدانی و ضربات بی نظیر بر اشغالگران شد، گفت: این مسئله نشان دهنده زنده بودن ملت ما و توانایی آن در وحدت صفوف و آغاز مرحله جدیدی از مقابله با اشغالگران صهیونیستی است.

القانوع در پایان تأکید کرد: مقاومت با تمام امکانات و ابزار خود، گزینه ملت فلسطین در استمرار مسیر مبارزه علیه اشغالگر صهیونیستی و تکمیل روند آزاد سازی باقی خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha