سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله

حوزه/ شیخ نبیل قاووق گفت: مسئله بحرین، مسئله ملتی مظلوم و ستم دیده‌ای است که مورد سرکوب و تبعیض قرار می‌گیرد و به حاشیه رانده می‌شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله طی نشستی سیاسی که حزب الله در حسینیه شهرک الشهابیه برگزار کرده بود، گفت: مسئله بحرین، مسئله ملتی مظلوم و ستم دیده‌ای است که مورد سرکوب و تبعیض قرار می‌گیرد، به حاشیه رانده می‌شود، تابعیت ساکنان اصلی آن گرفته می‌شود و به بیگانگان اعطا می‌شود.

وی افزود: رژیم آل خلیفه با دشمن سیاست دوستی و سازش در پیش می‌گیرد، امّا فرزندان کشور خود را تحت فشار و سرکوب قرار می‌دهد.

عضو ارشد حزب الله در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: برخی از مسئولین لبنان، اسیر عقده کسب رضایت عربستان سعودی به حساب کرامت و عزّت ملّی هستند، امّا ما از عقده کسب رضایت هیچ کس رنج نمی بریم.

شیخ قاووق اشاره کرد: حزب الله بر استمرار جلسات دولت اصرار می ورزد، لذا به شیوه تصویب بودجه اعتراض کرد؛ چراکه آن در شکل و در محتوا قابل قبول نیست و باید در برخی از بندهای آن تغییراتی صورت بگیرد. بعد از بررسی آن در مجلس نمایندگان برای تصویب آن تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در این اوضاع معیشتی که شهروندان از آن رنج می‌برند، پذیرفته نیست که بندهای بودجه به جیب مردم دست یازی کند و باعث فقر بیشتر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha