شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خطبای جمعه لبنان

حوزه/ خطبای لبنان این هفته کنفرانس حمایت از مسئله فلسطین را محور سخنان خود قرار دادند و گفتند: کنفرانس تهران در حمایت از مسئله فلسطین پاسخ محکمی بود در برابر تلاش هایی که در ضربه زدن به مسئله فلسطین صورت گرفته بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» خطبای لبنان این هفته کنفرانس حمایت از مسئله فلسطین را محور سخنان خود قرار دادند و گفتند: کنفرانس تهران در حمایت از مسئله فلسطین پاسخ محکمی بود در برابر تلاش هایی که در ضربه زدن به مسئله فلسطین صورت گرفته بود.  

آیت الله قبلان: دولت کریمه، دولت عدالت، برابری و احقاق حق و نابودی باطل است

آیت الله عبد الامیر قبلان نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه گفت: دولت کریمه که تمامی ادیان بر برپایی آن تشویق کردند، بر عدالت، برابری و احقاق حق و نابودی باطل تاکید دارد و آن دولتی است که در آن شهروندان در حقوق و وظایف برابرند و از امنیت و سلامت، نظارت درست بر اساس عدالت اجتماعی بهره مندند و  در وطن خود احساس غربت نمی کنند؛ از همین رهگذر خواستار تصویب قانونی انتخاباتی هستیم که آرمان و انتظارات مردم را در انتخاب نماینده خود در مجلس در نظر بگیرد و انتخاب نماینده بر اساس خواسته طایفه یا حزب سیاسی خاص انجام نگیرد.

آیت الله نابلسی: جهان غرب به همراه برخی سازمان ها برای پایان دادن به مسئله فلسطین برنامه ریزی می کند

آیت الله عفیف نابلسی در خطبه های نماز جمعه اشاره کرد: مسئله فلسطین از سال های پیش در معرض خطر قرار گرفته و جهان غرب با همکاری برخی از سازمان های رسمی عربی برای پایان دادن به مسئله فلسطین به طور کامل برنامه ریزی می کند. ساخت شهرک ها در دوره زمانی کوتاه، اقدامات آشکار در یهودی سازی قدس، تلاش های پیوسته برای انتقال سفارت آمریکا به قدس و تمامی این موارد و موارد دیگر شاخص هایی است که در راستای این هدف سیاه انجام می گیرد.

شیخ دعموش: ایران تنها کشوری است که مسئله فلسطین را مورد توجه قرار می دهد

شیخ علی دعموش در خطبه های نماز جمعه تاکید کرد:آمریکا که به دیگران را متهم به تروریست می کند و لیست های تروریستی صادر می کند و اسامی افراد را به عنوان تروریست در آن ثبت می کند، فراموش می کند که خود مادر تروریسم و اولین سازنده تروریسم در جهان و صادر کننده اصلی نژادپرستی است؛ این مسئله با آمدن ترامپ که هر روز از نژاد پرستی، کنیه و تنفرش از اسلام و مسلمین و به ویژه ایران نشان می دهد، واضح شده است.

وی افزود: بین آمریکا، اسرائیل و عربستان ضد ایران و حزب الله توافقی بر اساس منافع و سیاست های مشترک برقرار است؛ این مسئله در سفر نتانیاهو به آمریکا و حضور در کنفرانس امنیتی مونیخ مشخص است. در این کنفرانس وزیر خارجه عربستان از نهایت کینه اش نسبت به ایران سخن گفت و با موضع ترامپ و نتانیاهو علیه ایران همسو شد.

شیخ دعموش تاکید کرد: ایران تنها کشوری است که مسئله فلسطین را به عنوان مسئله اصلی خود قرار داد و در کنفرانسی جهانی تمام آزادگان جهان را جمع کرد و برای حمایت از مقاومت در برابر اشغالگران  تروریست برنامه ریزی کرد.

شیخ یاسین: کنفرانس تهران پاسخی به اقدامات سلبی بر ضد فلسطین بود

شیخ علی یاسین امام جمعه صور هم تاکید کرد: کنفرانس تهران در حمایت از مسئله فلسطین پاسخ محکمی بود در برابر تلاش هایی که در ضربه زدن به مسئله فلسطین صورت گرفته بود. وی از تمام قدرت های فلسطینی خواست تا حساس بودن این مرحله را درک کنند و از اختلافات دوری کرده و تمام تلاش خود را برای مقابله با رژیم اسرائیل به کار گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha