پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تأکید کرد: سرزمین پاک بحرین نمی پذیرد که آل خلیفه با عادی سازی روابط با اسرائیل آن را نجس کند و ملت بحرین در برابر هرگونه خیانتی مقاومت خواهد کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین در بیانیه ای تأکید کرد: سرزمین پاک بحرین نمی پذیرد که آل خلیفه با عادی سازی روابط با اسرائیل آن را نجس کند و ملت بحرین در برابر هرگونه خیانتی مقاومت خواهد کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

با نزدیکی انتخابات آمریکا، معامله های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به عنوان برگه برنده ای برای دونالد ترامپ در حال انجام است و برخی کشور های عربی ارزش های عربی و اسلامی خود را فراموش شده و حتی مبانی که در مدت ها در محافل بین المللی از آن دم می زدند را کنار گذاشته اند.

اقدام  جنایتکارانه و ننگین امارات، رژیم اسرائیل را به ارتکاب جنایت های بیشتر علیه برادران فلسطینی تشویق می کند و امارات مسئول پیامد های خطرناکی است که برای فلسطین و امنیت قومی عربی و امنیت کشور های حاشیه خلیج فارس و منطقه در پی دارد.

ما تأکید می کنیم که ملت های حاشیه خلیج فارس و ملت امارات با این اقدام مخالف هستند. بازداشت های پنهانی سازمان امنیتی امارات نشانگر مخالفت ملت این کشور با توافقنامه عادی سازی روابط است.

در سایه رقابت کشور های حاشیه خلیج فارس در ارتکاب جنایت های جدید علیه امت و امضای توافقنامه عادی سازی روابط با اسرائیل بر موارد زیر تأکید می کنیم:

اول: تمامی اقشار و گرو های ملت بحرین بارها و بارها مخالفت قاطعانه و شدید خود را با هرگونه اقدام در جهت عادی سازی روابط با اسرائیل، اعلام کردند. ملت به محوری بودن مسئله فلسطین و مشروعیت آن ایمان دارد و در راه دفاع از قدس شهید "محمد جمعه" را تقدیم کرده و آماده جانفشانی در دفاع از ارزش ها، مقدسات و مبانی خود است.

دوم: شتاب رژیم نامشروع آل خلیفه برای امضای معامله عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل بیانگر جدایی کامل آن از ملت خود است و با این کار مسیر خود را از ملت جدا کرده و مردم را قانع می کند که باید به حق خود در تعیین سرنوشت و تشکیل یک نظام آزاد و جدید که آرمان ها و موضع گیری های حقیقی آن را در قبال مسائل امت به ویژه مسئله قدس در نظر بگیرد، دست یابند.

سوم: ملت بحرین با تمامی اقشار و گرایش ها، هرگز اجازه نخواهد داد که صهیونیست ها قدم بر خاک این کشور بگذارند و با تمامی امکانات با عادی سازی روابط مقابله خواهد کرد.

سرزمین پاک بحرین نمی پذیرد که صهیونیست های جنایتکار و قاتلان کودکان، زنان و پیرمردان آن را نجس کنند.

چهارم: موضع گیری در مخالفت با عادی سازی روابط، امری آشکار و ضروری در سرتاسر بحرین تلقی می شود و ما در ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه آماده ایم تا با فرزندان ملت خود فعالیت های فرهنگی و میدانی متعددی در روز ها و هفته های آینده برای بیان مخالفت قاطعانه با جنایت عادی سازی روابط با اسرائیل برگزار کنیم.

پنجم: هر رژیم فاسدی که برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونستی تلاش می کند، شریک اصلی هر جنایتی است که این رژیم اشغالگر در فلسطین یا سوریه یا لبنان یا هر وجب از خاک عربی و اسلامی مرتکب می شود.

ملت های آزاده برای مقاومت در برابر جنایت عادی سازی روابط و اعلام برائت از تمام رژیم هایی که خالی از ارزش ها و مبانی هستند، آماده باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha