جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ احمد القطان روحانی اهل سنت لبنان

حوزه/ شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل و روحانی اهل سنت لبنان طی سخنانی، عادی سازی روابط برخی از کشور های عربی با رژیم اسرائیل و اجرای معامله قرن را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل و روحانی اهل سنت لبنان طی سخنانی، عادی سازی روابط برخی از کشور های عربی با رژیم اسرائیل و اجرای معامله قرن را محکوم کرد.

وی با بیان اینکه آنچه این توافقنامه را نقض خواهد کرد، باقی مانده وجدان عربی و اسلامی است، افزود: تا زمانی که جنبش های مقاومت هستند، ما از فلسطین اطمینان خاطر داریم.

شیخ القطان تصریح کرد: امروز تنها باید بر جنبش های مقاومت و مجاهدانی که فلسطین را از رودخانه تا دریا باز پس خواهند گرفت و توافقنامه ها را بی ارزش خواهند کرد، تکیه کنیم.

روحانی اهل سنت لبنان، علمای الازهر، عربستان و کشور های عربی و اسلامی را به اتخاذ موضع مشخص، آشکار و صادقانه در قبال این توافقنامه و عادی سازی روابط با اسرائیل دعوت کرد و از آنان خواست سخن حق را بگویند.

وی همچنین ملت های عربی و تمامی آزادگان جهان را به ایستادگی در برابر همه کسانی که به دنبال تحویل دادن فلسطین به رژیم غاصب صهیونیستی هستند، دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha