چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت و شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل  لبنان

حوزه/ شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت با شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل لبنان دیدار و در خصوص آخرین تحولات گفتگو کرده و دخالت سفیر آمریکا در لبنان را محکوم کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،  شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت با شیخ احمد القطان رئیس جمعیت قولنا و العمل  لبنان دیدار و در خصوص آخرین تحولات گفتگو کرده و دخالت سفیر آمریکا در لبنان را محکوم کرد.

شیخ القطان در خصوص اظهارات سفیر آمریکا در لبنان گفت: هر کس که لبنان را دوست دارد باید بگوید که لبنان باید به سمت کشوری برود که بدون شرط لبنان را کمک می کند. کشور هایی وجود دارند که بدون هیچ شرطی و بدون موضع گیری سیاسی تحریک آمیز علیه هیچ طایفه، مذهب و حزب لبنانی می خواهند کمک کنند.

وی با بیان اینکه تنها از طریق معادله ارتش، ملّت و مقاومت می توانیم از کشور حمایت کنیم، افزود: به سفیر آمریکا در لبنان و هر سفیر دشمن لبنان می گوییم که هرگز نخواهد توانست وحدت ملّی و اسلامی ما را هدف قرار دهد و هرگز قادر نخواهد بود بر ملت مقاوم لبنان تأثیر بگذارد.

شیخ القطان تصریح کرد: ملت لبنان در میادین با سلاحی که لبنان و سرزمین و تمامی لبنان را با گرایش های مذهبی، طایفه ای، حزبی و سیاسی حفظ کرده، حضور می یابد.

شیخ عبد الرزاق: تحریک علیه مقاومت محکوم به شکست است

شیخ عبد الرزاق رئیس جنبش قولنا و العمل با بیان اینکه دولت باید طرح اصلاحات را اجرایی کند و ملت دیگر تحمل بحران را ندارد، افزود: حسان دیاب نخست وزیر لبنان باید به صراحت بگوید که چه کسی در مسیر اصلاح مانع تراشی کرده و باعث بحران های لبنان شده است.

وی بر ضرورت وحدت ملّی و اسلامی برای مقابله با چالش ها و سرنگونی پروژه آمریکایی صهیونیستی در لبنان و منطقه تأکید و اظهارات سفیر آمریکا را محکوم کرد و گفت: تحریک علیه مقاومت محکوم به شکست است و آنچه را که با سلاج و جنگ نتوانستید به دست بیاورید، هرگز با تحریک و فتنه به دست نخواهید آورد؛ چراکه ملت لبنان قدرت بزرگی در آگاهی و پایداری دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha