دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ احمد القطان روحانی اهل سنت لبنان و رئیس جمعیت "قولنا و العمل"

حوزه/ شیخ احمد القطان، خواستار کنار گذاشتن تعصب و فرقه‌گرایی و متحد کردن قطب‌نما به سمت فلسطین اشغالی شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد القطان، رئیس جمعیت "قولنا و العمل" لبنان طی سخنانی خواستار کنار گذاشتن تعصب و فرقه‌گرایی و متحد کردن قطب‌نما به سمت فلسطین اشغالی شد و گفت: غزه، آزادگان جهان را بدون در نظر گرفتن وابستگی های فرقه ای، مذهبی و حزبی گرد هم می‌آورد.

وی افزود: این نسل کشی که در غزه می بینیم گواه بر این است که صهیونیست ها و دشمنان اسلام و مستکبران، ارتباط با انسانیت ندارند.

شیخ القطان بیان داشت: این وظیفه امّت است که در همه حال، حتی در روزهای عید، به یاد این قتل عام بر ضد ملّت و برادران ما در غزه باشد و خون امّت ما سزاوار قدردانی و تجلیل است.

وی ادامه داد: کشور لبنان تاب دامن زدن به نزاع های فرقه ای و مذهبی را ندارد و همه لبنانی ها مدعیان مشارکت با وطن را می شناسند که با اندیشه و اراده و عشق به صهیونیست ها، مستکبران و دشمنان لبنان همراه هستند. آنها نمی خواهند در این کشور آرامش، امنیت و ثبات برقرار باشد و پیام ما به آنها این است که از این واقعیت خطرناکی که با دامن زدن به فتنه می بینیم آگاه باشند.

روحانی اهل سنت لبنان تصریح کرد: به کسانی که خواهان فتنه هستند، می گوییم که شما نمی توانید به اهداف خود برسید، زیرا هر که در این کشور قدرت دارد، به دنبال فتنه انگیزی نیست.

شیخ القطان در پایان گفت: به این دلیل که مسلمانان لبنان (سنی ها و شیعیان) نمی خواهند به سمت فرقه گرایی و تحریکات منفور شما که در تلویزیون و شبکه های اجتماعی می بینیم، کشیده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha