سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ ماهر عبدالرزاق اقدام جوانان لبنانی در برافراشتن پرچم آمریکا را محکوم کرد و گفت: این اقدام زمانی صورت می گیرد که تمامی لبنان مورد محاصره اقتصادی آمریکا قرار دارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان اقدام جوانان لبنانی در برافراشتن پرچم آمریکا را محکوم کرد و گفت: این اقدام زمانی صورت می گیرد که تمامی لبنان مورد محاصره اقتصادی آمریکا قرار دارد.

وی افزود: این جوانان متأسفانه به جای برافراشتن پرچم لبنان و مطالبه برداشتن محاصره از سفارت ظلم و تحریم، پرچم کشوری را برافراشته اند که لبنان را محاصره کرده و عرصه زندگی را بر مردم آن تنگ کرده است.

روحانی اهل سنت لبنان اشاره کرد: اینگونه اقدامات، خیانت ملّی و پروژه فتنه انگیز است که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای آن تلاش می کنند، لذا نسبت به گسترش فتنه مذهبی و طایفه ای در میان فرزندان یک کشور و تلاش در جهت منافع آمریکا هشدار می دهیم.

شیخ عبدالرزاق دولت را به عمل به مسئولیت خود دعوت کرد و گفت: ملت دیگر توانایی تحمل بار گرسنگی و کوتاهی را ندارد و باید جلوی کاهش قیمت لیره و کسانی که با زندگی شهروندان بازی می کنند، گرفته شود.

رئیس جمعیت اصلاح و وحدت نجات لبنان را مسئولیت ملّی دانست که همگی باید در آن مشارکت کنند و اکنون زمان دامن زدن به اختلافات و تسویه حساب ها نیست، بلکه همگی باید در کنار هم برای نجات کشور تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha