جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ ماهر عبدالرزاق گفت: پروژه فتنه مذهبی و طایفه ای که اکنون در لبنان جریان دارد، ساخته و پرداخته آمریکا و هم پیمانان آن در داخل و خارج است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان با بیان اینکه پروژه فتنه مذهبی و طایفه ای که اکنون در لبنان جریان دارد، ساخته و پرداخته آمریکا و هم پیمانان آن در داخل و خارج است و هدف از آن ضربه زدن به امنیت و اقتصاد لبنان و گسترش آشوب، فتنه و درگیری میان ملت واحد است، گفت: برخی از قدرت های سیاسی که در محور امریکا حضور دارند، چه سودی از وارد کردن ضربه به وحدت لبنان و فروپاشی آن می برند؟

وی تصریح کرد: اگر اشخاص مخلصی مثل نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و غیره نبودند، لبنان امروز میدان آشوب، درگیری ها و کشتارها بود.

شیخ عبدالرزاق تمامی قدرت های سیاسی، حزبی، دینی و فعالان اجتماع را به کنار گذاشتن اختلافات در جهت باقی مانده لبنان دعوت کرد.

"قانون قیصر" بر قدرت و صلابت ملت سوریه خواهد افزود

روحانی اهل سنت لبنان در بخش دیگر سخنان خود اشاره کرد: قانون آمریکایی موسوم به "قانون قیصر" تنها بر قدرت و صلابت ملت سوریه خواهد افزود و همچنان که در میدان های نبرد پیروز شد، در پروژه تحریم نیز به پیروزی خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha