شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ ماهر عبد الرزاق تجاوز آمریکا به اراضی سوریه و هدف قرار دادن فرودگاه الشعیرات را محکوم کرد و گفت: تجاوز وحشیانه آمریکا مؤید حمایت دولت آمریکا از پروژه‌های تروریستی در جهان عرب است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" لبنان، تجاوز آمریکا به اراضی سوریه و هدف قرار دادن فرودگاه "الشعیرات" را محکوم کرد و گفت: تجاوز وحشیانه آمریکا مؤید حمایت دولت آمریکا از پروژه تروریستی در جهان عرب است.

وی با دعوت ملت های عربی و اسلامی به تحرک و اعلام همبستگی با ملت و ارتش سوریه علیه سلطه گری آمریکایی صهیونیستی، اشاره کرد: کسانی که با موشک های سمی منطقه "خان شیخون" در سوریه را هدف قرار دادند، همان کسانی هستند که از این تجاوز سود می برند و با این کار می خواهند بر جنایت خود سرپوش بگذارند.

این روحانی لبنانی با تاکید بر اینکه این تجاوز بر قدرت و صلابت ارتش سوریه و هم پیمانان آن که پیروزی های فراوانی را در مبارزه علیه تروریسم به دست آوردند، می افزاید، افزود: شاخص های پیروزی در مقابل شکست پروژه آمریکایی صهیونیستی و حامیان همه جانبه آن ها، آشکار و نمایان شد و این گام نشانگر شکست دولت آمریکا در سوریه و خاورمیانه است و اینکه تا زمانی که خط مبارزه و مقاومت در کمین باشد، آمریکا و پروژه های تجزیه طلبی و فتنه انگیز آن ناکام خواهد ماند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha