جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، برگزاری انتخابات و پیروزی رأی مقاومت بر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، برگزاری انتخابات و پیروزی رأی مقاومت بر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر ملت عزیز و برادر لبنان ثابت کرد که در برابر تمامی فتنه ها و توطئه های صهیونیستی آمریکایی و نقش فتنه انگیز و خبیث برخی سفارت های حکام عربی، عزّتمند و با صلابت است و علی رغم شرایط سخت اقتصادی و امنیتی، مقاومت با اکثریت آراء پیروز شد.

انقلابیون بحرین تصریح کردند: حجم دخالت های آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی بر هیچ کس پنهان نیست و اینان در این انتخابات برای ضربه زدن به مقاومت و بر هم زدن ثبات و از بین بردن محبوبیت مردمی آن، از هم پیمانان خود در لبنان بسیار حمایت کردند، امّا با شکست بزرگی مواجه شده و در برابر هزاران آراء مخلصانه، باختند.

ائتلاف جوانان انقلاب بحرین، از طرف ملت بحرین، این دستاورد انتخاباتی را به ملت لبنان تبریک گفت و به طرفداران مقاومت از جمله حزب الله و جنبش امل که بینی آمریکا، اسرائیل و اذناب آن را به خاک مالیدند، درود فرستاد.

این ائتلاف بیان داشت: شهروندان با مشارکت در انتخابات و دادن رأی به مقاومت، تصمیم فتنه انگیز آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل با شکست مواجه کرده و ثابت کردند که ملتی با اصالت هستند که به دموکراسی و صندوق های رأی ایمان دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha