شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: درگیری های منطقه، آینده و سرنوشت کشور ها و ملت های منطقه را تعیین می کند و این درگیری به نفع محور مقاومت است؛ چراکه داعش شکست کاملی خورده است و این طرح آمریکایی اسرائیلی تکفیری به پایان راه رسیده است .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: درگیری های منطقه، آینده و سرنوشت کشور ها و ملت های منطقه را تعیین می کند و این درگیری به نفع محور مقاومت است؛ چرا که داعش شکست کاملی خورده است و این طرح آمریکایی اسرائیلی تکفیری به پایان راه رسیده است به گونه ای که باقی مانده گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه تنها گروه وحشت زده ای است که در بیابان ها سرگردان هستند.

وی گفت: طبیعی است که عربستان از شکستش در میدان های درگیری منطقه؛ از عراق گرفته تا سوریه و یمن، عصبانی شود و ما این خشم را درک می کنیم، اما نمی توانیم بفهمیم چرا لبنان را برای جبران شکست ها و خسارت هایش در منطقه انتخاب کرده و لبنانی ها را علیه یکدیگر تحریک می کند و می خواهد فتنه و جنگ راه بیانداز و استقرار داخلی را بر هم بزند.

شیخ دعموش افزود: لبنانی ها قیمومیت هیچ کسی بر خود و کشورشان را نمی پذیرند و قبول نمی کنند گزینه هایی را بر آنها املا کنند که به مصلحت آنان و کشورشان نیست.

عضو ارشد حزب الله تاکید کرد: لبنان در دهه های گذشته با جنگ های اسرائیلی مقابله کرد و با پیروزی، قدرت و صلابت از آن خارج شد و تهدیدات، تحریم ها، زبان وعده و وعید هیچ سودی ندارد.

وی ادامه داد: لبنانی ها نمی پذیرد که کسی به حاکمیت و کرامت کشورش دست دراز کند و برنامه های سیاسی مورد نظر خود را در لبنان پیاده کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha