چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ علی دعموش رئیس شورای اجرایی حزب الله

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: دشمنان بعد از اینکه در محاصره حزب الله و از بین بردن مقاومت موفق نشدند، به فشار اقتصادی، مالی و معیشتی روی آوردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش رئیس شورای اجرایی حزب الله طی سخنان با بیان اینکه مقاومت طی سال های ۱۹۹۳، ۱۹۹۶ و ۲۰۰۶ با جنگ ها، تهدید ها، چالش ها و سختی هایی مواجه بوده و از آن عبور کرده و با پیروزی از آن خارج شده، افزود: ما با فتنه ها، تجاوز تکفیری، انفجارها و افتراء ها مواجه شدیم، امّا همه آنها به شکست انجامید و ما سر بلند بیرون آمدیم.

وی تأکید کرد: معادلاتی که پیروزی جنگ ۲۰۰۶ ترسیم کرده، غیرقابل تغییر است و هرگونه تلاش برای شکست قواعد درگیری از سوی دشمن، با پاسخ قاطع و کوبنده مواجه خواهد شد.

هرگونه مانع تراشی بر سر راه مقاومت، محکوم به شکست است

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: هرگونه سوء استفاده از حوادث جزئی یا موضع گیری های اعتراض آمیز برای مانع تراشی بر سر راه مقاومت یا تحریک مردم علیه آن، محکوم به شکست است و مقاومت در دفاع از لبنان و حمایت از آن در برابر هرگونه تجاوز اسرائیلی جدید از مسئولیت خود شانه خالی نخواهد کرد.

دشمنان بعد از شکست های مختلف، به فشار اقتصادی و معیشتی روی آوردند

شیخ دعموش در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: دشمنان بعد از اینکه شکست خوردند و ناامید شدند و در محاصره حزب الله و از بین بردن مقاومت موفق نشدند، به راهبرد فشار اقتصادی، مالی و معیشتی روی آوردند، امّا این این اقدام با راهبرد ثبات، پایداری، صبر و عزم و اراده قوی ملت با شکست مواجه خواهد شد.

ما در میدان باقی خواهیم ماند و با آمریکا، اسرائیل و مزدوران آن مقابله خواهیم کرد

وی اشاره کرد: اگر هدف از این تحریک ها، اتهام زنی و افترا که علیه مقاومت در داخل و خارج انجام می گیرد، این است که ما میدان را برای آمریکا و اذناب آن در لبنان خالی کنیم تا اهداف آمریکایی اسرائیلی تحقق یابد، آنها متوهم هستند و کور خوانده اند. مردان، زنان، فرزندان، جوانان ما و رزمندگان مقاومت در این میدان باقی خواهیم ماند و با خودکامگی آمریکا، اسرائیل و مزدوران آن مقابله خواهیم کرد و در این مقابله پیروزی خواهیم شد و تمامی سختی ها را پشت سر خواهیم گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha