سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله مراسم جشن تکلیفی را برای ۱۲۷۰ دختر مکلف در لبنان با حضور ناجی عذار رئیس جمعیت مؤسسه اسلامی تعلیم و تربیت و کمیته امداد امام خمینی برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله مراسم جشن تکلیفی را برای 1270 دختر مکلف در لبنان با حضور ناجی عذار رئیس جمعیت  مؤسسه اسلامی تعلیم و تربیت و کمیته امداد امام خمینی برگزار کرد.

شیخ دعموش در این مراسم گفت: آنچه سفیر آمریکا در لبنان را نگران می کند این است که مقاومت امروز بعد از تمامی تلاش های بی نتیجه آمریکایی و غیر آمریکایی علیه آن، بر قدرت و حضور آن در سطح سیاسی و مردمی افزوده شده و مانع هرگونه اقدام تجاوزگرانه اسرائیل می شود.

آمریکا برای عدم حضور حزب الله در پارلمان و دولت لبنان بسیار تلاش کرد

وی اشاره کرد: آنچه آمریکا را نگران می کند این است که او تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مانع حضور حزب الله و هم پیمانان آن در پارلمان لبنان و دولت شود، امّا با شکست مواجه شد و حضور سیاسی و مردمی آن افزوده شد و وتوی آمریکا بی نتیجه ماند.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: ملت لبنان نمی پذیرند که تسلیم خواسته های آمریکا و سلطه و سیاست های آن در منطقه شود و همانند برخی کشور های عربی در نشست ورشو حضور نیافت، تا با دشمن اسرائیلی رابطه اش را عادی کند.

شیخ دعموش اظهارات سفیر آمریکا در لبنان را تجاوز به حاکمیت لبنان و دخالت آشکار در امور داخلی این کشور دانست و تاکید کرد: مقاومت حاضر و قدرتمند باقی خواهد ماند و به مسئولیت خود در تمامی سطوح عمل می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha