جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله بر ضرورت حفاظت از اماکن و زیارتگاه های دینی تاکید کرد و افزود در مرحله کنونی تفکر وهابی و داعشی سعی دارد مقام ها، زیارتگاه ها و آثار تاریخی دینی را از بین ببرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، شیخ علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله بر ضرورت حفاظت از اماکن و زیارتگاه های دینی تاکید کرد و افزود: در مرحله کنونی تفکر وهابی و داعشی سعی دارد مقام ها، زیارتگاه ها و آثار تاریخی دینی را از بین ببرد و این کار از قبور بقیع شروع و به زیارتگاه های دینی در سوریه و  عراق می رسد.

شیخ دعموش تاکید کرد: آل سعود اماکن دینی را در مدینه و مکّه ویران کرد و آثار و اماکن تاریخی مرتبط با تاریخ اسلام را در حجاز از بین برد و امروز به کشتار مردم مظلوم یمن و تخریب این کشور روی آورده و  هر روز کشتاری را علیه آنان مرتکب می شود، بدون اینکه وجدان جهانی و مدعیان حقوق بشر حرکتی بکنند.

وی ادامه داد: وجدان جهانی و مدعیان حقوق بشر، تحت تأثیر رشوه هایی که عربستان برای خریدن سکوت جهانی علیه جنایت هایی که علیه ملت مظلوم یمن مرتکب می شود داده است، قرار گرفته اند.

عضو حزب الله اشاره کرد: آل سعود می خواهد از طریق بحران آفرینی در لبنان، این کشور را به کشور های درگیر منطقه ملحق کند و آن را به میدان فتنه، کشتار و ضربه زدن به مقاومت تبدیل سازد.

وی تاکید کرد: لبنان توانست توطئه های سعودی را خنثی و بحران را پشت سر بگذارد و با وحدت ملی، همبستگی و همکاری میان لبنانی ها، تمسک به استقرار و مت رئیس جمهور و مواضع شجاعانه ای که از حاکمیت و کرامت لبنان حمایت کرد، دستاورد بزرگی به دست آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha