شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ ماهر عبد الرزاق

حوزه/ شیخ ماهر عبدالرزاق، گفت: آنچه مقاومت ۱۵۰ روز پس از جنگ غزه به دست آورد، مایه مباهات و سربلندی همه مردم عرب و امت اسلامی و آزادگان جهان است

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نشست همبستگی با غزه با حضور جنبش‌ «اصلاح و وحدت» لبنان، در مرکز جنبش «اصلاح» در شهر برقایل در عکار برگزار شد.

در جریان این نشست، شیخ ماهر عبدالرزاق، رئیس جنبش «اصلاح و وحدت»، سخنانی ایراد کرد و گفت: آنچه مقاومت ۱۵۰ روز پس از جنگ غزه به دست آورد، مایه مباهات و سربلندی همه مردم عرب و امت اسلامی و آزادگان جهان است؛ چون پایداری، پیروزی واقعی برای مقاومت است.

وی تاکید کرد: مقاومت در غزه نه تنها با این رژیم غاصب مقابله می کند، بلکه با تمام دنیای استکبار و جنایتکار مقابله می کند. غزه در محاصره کشورهای عربی است و با آتش و گرسنگی در برابر دشمن صهیونیستی- آمریکایی و با صبر و استقامت در برابر محاصره اعراب مقاومت می کند.

شیخ عبدالرزاق به جبهه‌هایی که از لبنان گرفته تا یمن و عراق در کنار غزه می‌جنگند، درود فرستاد و خطاب به کسانی که می خواهند از نبرد غزه فاصله بگیرند و نسبت به لبنان بی طرف باشند، گفت: لبنان کشور مقاومت است و تنها در دفاع از مردم خود در غزه و حمایت از آنها شرکت خواهد کرد و اینگونه اظهارات حمایت از دشمن صهیونیستی و ارائه خدمات رایگان به آن است.

رئیس جنبش اصلاح و وحدت ادامه داد: ما درستی گزینه مقاومت در لبنان و فداکاری هایی که در دفاع از غزه انجام می دهد را تأیید و حمایت می کنیم و این مایه تقدیر، سربلندی و افتخار مقاومت و شهدای آن است و ما در لبنان به شهدای مقاومت راه قدس افتخار می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha