جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جنبشهای مقاومت فلسطین

حوزه/ سخنگوی کمیته‌های مردمی فلسطین گفت: حاج قاسم سلیمانی موشکهایی را به دست فلسطینی‌ها رساند که به‌وسیله آنها اهدافی در تل‌آویو و حیفا هدف قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ابومجاهد سخنگوی کمیته‌های مردمی فلسطین در همایش جبهه جهانی شباب المقاومة که به‌مناسبت اولین سالگرد شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در مدرسه معصومیه قم برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی انواع پشتیبانی را نسبت به مقاومت فلسطین انجام می‌داد و موشکهایی را به دست آنها رساند که می‌توانند به‌وسیله آنها اهدافی در قلب تل‌آویو، حیفا و سایر شهرهای رژیم صهیونیستی را منهدم کنند. زمانی که حاج قاسم موشکهای کورنت را به مقاومت فلسطین داد تحول بزرگی در موازنه بازدارندگی و قواعد با رژیم صهیونیستی ایجاد شد.

متن سخنان سخنگوی کمیته‌های مردمی فلسطین بدین شرح است:

ما امروز و در این سالروز نیکو که بوی خوش عطر آن، از عطر برآمده از بارگاه آن فرمانده بزرگ، سپهبد قاسم سلیمانی، منتشر می‌شود، قرار داریم؛ فرمانده‌ای که فرزندان ملت ما را به نبرد با این دشمن صهیونیستی تشویق می‌کرد و مترصد و در انتظار لحظات پیروزی و تسلط مقاومت فلسطین بود.

پس چه‌بسیار که این فرمانده شهید اقدام به اطلاع یافتن از ریزترین جزئیات مربوط به فعالیت‌های مقاومت می‌کرد و همیشه این فرمانده عملیات‌های مقاومت فلسطین را چه در غزه و چه در کرانه باختری و چه در قدس و چه توسط عرب‌های ساکن در مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی و چه در اماکن دیگر گرامی می‌داشت.

شهید سلیمانی انواع پشتیبانی را نسبت به مقاومت فلسطین انجام می‌داد و موشکهایی را به دست آنها رساند که می‌توانند به‌وسیله آنها اهدافی در قلب تل‌آویو، حیفا و سایر شهرهای رژیم صهیونیستی را منهدم کنند. زمانی که حاج قاسم موشکهای کورنت را به مقاومت فلسطین داد تحول بزرگی در موازنه بازدارندگی و قواعد با رژیم صهیونیستی ایجاد شد.

ای برادران عزیز و گرامی! ما در فلسطین این شهادت را از دست دادن فرمانده‌ای بزرگ و عزیز در دل‌های خود برمی‌شمریم اما ما یقین داریم که جمهوری اسلامی، بسیاری از چنین مردانی را تقدیم خواهد کرد که به‌مانند فرمانده بزرگ و عزیز، شهید قاسم سلیمانی، در دل‌های ما هستند و ما افرادی را که طبق راه ایشان پیش می‌روند به‌عنوان افرادی که طبق راه حق پیش می‌روند و وظیفه و تکلیف شرعی محول‌شده به خود را انجام می‌دهند، برمی‌شمریم؛ وظیفه و تکلیفی که پس از شهادت فرمانده بزرگ شهید قاسم سلیمانی به آنان محول شده است.

بله، مقاومت فلسطین مردی بزرگ و پشتیبانی در تمامی سطوح را از دست داد؛ مردی که در هیچ لحظه‌ای و در هیچ صورتی در بهبودی عملکرد مقاومت و سربلندی و قدرت آن از نظر یاری‌رسانی و توصیه و ارشادات و از نظر لجستیک و نیز میدانی ما را رها نکرد و کنار ما بود و شریک ما در پیروزی‌هایی که مقاومت اسلامی و مقاومت فلسطین آن‌ها را در غزه محقق کرد، بود.

امکان ندارد که فلسطین این شهید را فراموش کند؛ چگونه وی را فراموش کند درحالی که وی امروز به‌اجماع همگان وصف "شهید قدس" را نمایندگی می‌کند؟ و این به‌برکت عشق وی به قدس و مسجد الاقصی می‌باشد و در هر دیداری نیز ما را به جهاد و مقاومت و تداوم آن تشویق می‌کرد و در این راه وعده پیروزی به دشمن صهیونیستی را به ما می‌داد و به ما می‌گفت که "این دشمن از خانه و تار عنکبوت نیز سست‌تر است".

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha