جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار شهید قاسم سلیمانی

حوزه/ روزنامه اسرائیلی "جروزالم پست" در گزارشی نوشت: سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس برای حمایت و سلامت حوزه حوزه علمیه نجف اشرف بسیار تلاش کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، روزنامه اسرائیلی "جروزالم پست" در گزارشی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس برای حمایت و سلامت حوزه علمیه نجف اشرف بسیار تلاش کرد.

این روزنامه اشاره کرد: سردار سلیمانی مراکزی را برای نظارت بر فعالیت های یهودیانی که برای صهیونیست ها جاسوسی می کردند، ایجاد کرد.

در گزارش این روزنامه آمده است: سردار سلیمانی برای حمایت و حفظ سلامت حوزه علمیه نجف اشرف بسیار تلاش کرد و در نبرد علیه داعش و گروهک های تکفیری و سلفی مشارکت چشمگیر داشت، امّا تلاش بیشتری را برای مؤسسات دینی خارج از کشور به کار گرفت.

سردار سلیمانی به گونه ای عمل کرده که نیرو های حزب الله امروز در مرز های اسرائیل مستقر هستند

در بخش دیگر این گزارش اشاره شده در جنوب لبنان، صهیونیست ها به حدّی در فعالیت های اطلاعاتی قوی بودند که برای مثال می توانستند یکی از اعضای حزب الله که در یک ساختمان چند طبقه زندگی می کرد را هدف قرار دهد و ترور کند و حتی به گونه ای خانه را هدف قرار دهد که تیر یا موشک وارد اتاق شود یا پیشانی طرف را هدف قرار دهد، امّا سردار سلیمانی به گونه ای عمل کرده که نیرو های مقاومت وابسته به حزب الله امروز در مرز های اسرائیل مستقر هستند.

روزنامه "جروزالم پست" تصریح کرد: سردار سلیمانی به مردمانی از یمن آموزش پزشکی داد؛ آموزشی که دانشجویان پزشکی در طول ۶ تا ۱۰ سال در دانشکده پزشکی یاد می گیرند را سردار سلیمانی در طی شش ماه به آنها آموخت تا جراح بشوند و در جنگ ظالمانه عربستان سعودی علیه ملت یمن حضور یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha