جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه آن زمان تصمیم گیری مستکبران برای ما گذشت و اکنون امت برای آینده و حاضر خود تصمیم می گیرد، افزود: این مسیر بزرگی است که امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آن گام نهاد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه آن زمان که مستکبران تاریخ و آینده ما را می ساختند گذشت و اکنون این امت است که برای آینده و حاضر خود تصمیم می گیرد و آن را می سازد، افزود: این مسیر بزرگی است که امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در آن گام نهاد و آن اسلام بزرگ است.

ما در مرحله جدیدی از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم

وی با اشاره به اینکه ما در برابر مرحله جدیدی از پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و آن مملو از ثروت و نعمت است، گفت: ایران انقلابی با پیروزی، زندگی و اسلام همراه است و آن به پایگاه ها، ضوابط، مرز ها و جغرافیا نیاز ندارد و ایمان را که محدودیت جغرافیایی و نظامی ندارد از امام خمینی گرفته و آن را نشر می دهد.

شیخ قاسم خطاب به ملت مسلمان ایران گفت: شما به تنهایی پیروز نشدید، بلکه ما و مستضعفین جهان با شما پیروز شدیم و از زمانی که این انقلاب مبارک پیروز شد، خیر و نعمت در منطقه ما و جهان فراوان و نامحدود است.

منطقه در مسیر پیروزی ها،اخراج آمریکا و آزادی قدس قرار دارد

معاون دبیرکل حزب الله در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: منطقه در مسیر پیروزی ها، آزادی و اخراج آمریکا و آزادی قدس قرار دارد و ما در برابر نقشه راه انقلابی برای تغییر روندی هستیم که آمریکا و هم پیمانان آن می خواستند بر ما تحمیل کنند.

ایران نمونه شکوه و قدرت است

وی ادامه داد: ایران نمونه شکوه و قدرت است که از طریق افزایش قدرت و تمسک به ملت خود با چالش ها مقابله می کند و آن به حق مستقل است و هیچ کس نمی تواند آن را به راه دیگر بکشاند. ایران برای وحدت شیعه و سنی تلاش کرد و به تمامی کشور های منطقه دست همکاری دراز نمود، امّا کشور های حاشیه خلیج فارس با آن همکاری نکرده و بسیاری از آنان علیه ایران توطئه کردند و با این وجود ایران از آنان می خواهد که گذشته را فراموش کرده و حافظ امنیت خلیج فارس باشند و ایران به یاری الهی اطمینان دارد.

خون شهید سردار قاسم سلیمانی، انقلاب جدیدی به وجود آورد

عضو ارشد حزب الله با بیان اینکه خون شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، انقلاب جدیدی به وجود آورد، خطاب به آمریکا گفت: شما به شهید قاسم سلیمانی فرصت دادید تا به وظیفه ای عمل کند که جز با شهادت وی انجام نمی گرفت و خون این شهید شعاری را بلند کرد که به زودی آن را خواهیم دید و آن خروج نیرو های نظامی آمریکا از تمامی منطقه است و این اتفاقی است که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

معامله قرن حیات ندارد و مرده به دنیا آمده است

شیخ قاسم در خصوص معامله قرن گفت: معامله قرن حیات ندارد و مرده به دنیا آمده و قابلیت زنده بودن را ندارد؛ چراکه حتی یک فلسطینی هم با آن موافق نیست و تمامی کشور های جهان در شرق و غرب بر حسب موقعیت سیاسی خود با نرمی یا قدرت آن را محکوم کرده اند و کسانی که در برنامه رونمایی از معامله قرن حضور داشتند، تسلیم و تابع دونالد ترامپ و مجبور بودند.

دولت مسئول حل مشکل افزایش دلار و مبارزه با فساد است

وی در خصوص امور داخلی لبنان با اشاره به اینکه ما به عنوان حزب الله بخش جدایی ناپذیر در تشکیل دولت هستیم و برای نجات کشور در دولت دیاب نخست وزیر لبنان مشارکت کردیم، افزود: این دولت در برهه سختی قرار دارد و باید به آن فرصت داد تا وارد میدان عمل شود و هیچ کس نمی تواند از مسئولیت خود فرار کند؛ چرا که این دولت با انتخاب مجلس نمایندگان که نماینده ملت است آمده و اگر شکست بخوررد، همگی شکست خواهند خورد و با آن غرق می شوند.

شیخ قاسم در پایان گفت: مسئولیت امروز دولت حل مشکل افزایش قیمت دلار، مبارزه با فساد و ورود به طرح های دارای رویکرد سیاسی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha