پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری در رابطه با عید التحریر لبنان، گفت: عید آزادی لبنان روز ظهور اراده اللهی و نمایان شدن امدادات غیبی الهی در شکست دشمن صهیونیست بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در برنامه «لقأ مودة و ثقافة» جمعیت امام مهدی(عج) لبنان در رابطه با عید التحریر لبنان، اظهارداشت: عید آزادی لبنان روز ظهور اراده اللهی و نمایان شدن امدادات غیبی الهی در شکست دشمن صهیونیست بود و این‌گونه روزها که خداوند اراده و امدادات خود را بر صابران نازل می‌کند، ایام‌الله هستند.

وی تصریح کرد: جهاد و ازخودگذشتگی نیروهای مقاومت به‌خصوص حزب‌الله با یاری جمهوری اسلامی ایران خصوصاً سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و سپاه قدس، این پیروزی بزرگ را در لبنان رقم زد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، خاطرنشان کرد: پیروزی‌های مکرر جبهه مقاومت در دو دهه اخیر در منطقه بر تروریست‌های دست نشانده آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، اروپایی‌ها و مرتجعین منطقه، امید پیروزی کامل بر باقیمانده آن‌ها در سوریه، یمن و فلسطین و پاک‌سازی کامل منطقه از صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را در دل‌ها زنده می‌کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان گفت: پیروزی و نصرت، وعده اللهی است که با پیروزی اسلام و مسلمانان بر جبهه شرک و بت‌پرستی و است که قطعاً محقق خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha