شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار شهید قاسم سلیمانی

حوزه/ "پابلو جافری لیل" تحلیلگر سیاسی اهل کشور شیلی تأکید کرد: ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، او را به نماد مبارزه با مثلث امپریالیسم، صهیونیسم و وهابیت تبدیل کرد و میراث او هرگز نخواهد مُرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "پابلو جافری لیل" نویسنده و تحلیلگر سیاسی اهل کشور شیلی تأکید کرد: ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، او را به نماد مبارزه با مثلث امپریالیسم، صهیونیسم و وهابیت تبدیل کرد و میراث او هرگز نخواهد مُرد.

شهید سلیمانی خودش را وقف مسئله ملّت ها کرد

وی افزود: شهید سردار سلیمانی یک مرد صاحب نظری است که خودش را وقف مسئله ملّت ها کرد و ما را به یاد یکی از جمله‌های معروف "ارنستو چه گوارا" می‌اندازد که می‌گوید: " بالاترین درجه‌ای که بشر می‌تواند به آن برسد، این است که انقلابی باشد".

شهید سلیمانی، یک استراتژیست نظامی و یک سیاستمدار جسور بود

سیاستمدار شیلیایی تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی، یک استراتژیست زبردست نظامی و یک سیاستمدار جسور، خدمتگزار ملت خود و کسانی که مدافع حاکمیت خود هستند و برای تعیین سرنوشت خود تلاش می‌کنند، بود.

سردار سلیمانی، مظهر شجاعت، راستی، جانفشانی و همبستگی با ملت‌های منطقه است

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی ترور شد؛ چراکه وی الگو و نمونه‌ای بود که برای امپریالیسم و شرکای صهیونیست و وهابی آن، خوشایند نبود. سردار سلیمانی، مظهر شجاعت، راستی، جرأت، از خود گذشتگی، جانفشانی و همبستگی با ملت‌های منطقه است.

شهید سلیمانی از جمله انسان‌هایی است که هرگز نخواهد مُرد و میراث او باقی خواهد ماند

پابلو جافری بیان داشت: این عملیات تروریستی که به رهبری ایالات متحده آمریکا برای ترور سردار شهید سلیمانی انجام گرفت، تنها یک تلاش محکوم به شکست برای نابودی میراث آن شهید بود؛ چراکه آنها گمان می‌کردند که با پایان زندگی حاج قاسم، حالتی از فراموشی به وجود خواهد آمد و گروه‌ها و سازمان‌ها و ملت‌هایی که محورهای مقاومت را تشکیل می‌دهند، از حرکت باز می‌ایستند، امّا آنها قطعاً اشتباه کردند؛ چراکه شهید سلیمانی از جمله انسان‌هایی است که هرگز نخواهد مُرد و میراث او باقی خواهد ماند.

وی در ادامه گفت: عملیات ترور شهید سلیمانی از سوی دولت ترامپ و نزدیکان صهیونیست وی، در جهت تضعیف ایران و محور مقاومت و استمرار سرسپردگی رژیم‌های مرتجع عربی و انتخاب دوباره ترامپ به ریاست جمهوری انجام گرفت.

دو سال گذشته شاهد افزایش پیروزی محور مقاومت بودیم

این تحلیلگر سیاسی در پایان اشاره کرد: دو سال گذشته شاهد افزایش فعالیت محور مقاومت بودیم که پیروزی‌های زیادی را در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین تحقق بخشید و صحنه‌ای به وجود آورد که می‌توان کشتی صهیونیست‌ها را در حال غرق شدن دید و از طرفی ستیزه جویان افغانستان را ترک کرده و همچنین مجبور شدند از عراق خارج شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha