جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مدرسه سفیران هدایت بیجار

حوزه/ استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: به گمان دشمن شهادت شهید سلیمانی می تواند زمینه ساز تضعیف جبهه مقاومت شود، ولی بالعکس شهادت شهید سلیمانی نه تنها خللی در این جبهه ایجاد نکرد، بلکه باعث شد که روحی تازه در جبهه مقاومت دمیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز در مدرسه سفیران هدایت بیجار برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام نظری، از اساتید حوزوی با اشاره به شخصیت والای شهید سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی یک مبارز و رزمنده و در عین حال یک سیاستمدار کارکشته بود و همین دو عامل باعث شده بود که بسیاری از دشمنان جهان اسلام در مقابل ایشان عاجز باشند.

این استاد حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: آمریکایی ها هرگز جرئت نمی کردند که به صورت مستقیم با شهید سلیمانی روبرو شوند و از این امر واهمه داشتند، لذا برای ترور این مبارز جهان اسلام و جبهه مقاومت دست به بدترین جنایت بشری زدند و این رزمنده اسلام را در فرودگاه بغداد ترور کردند.

حجت الاسلام نظری عنوان اظهار داشت: به گمان دشمن شهادت شهید سلیمانی می تواند زمینه ساز تضعیف جبهه مقاومت شود، ولی بالعکس شهادت شهید سلیمانی نه تنها خللی در این جبهه ایجاد نکرد، بلکه باعث شد که روحی تازه در جبهه مقاومت دمیده شود.

در پایان این برنامه، مراسم مرثیه خوانی توسط حجت الاسلام قهرمانی در رثای شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha