یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

حوزه/ معاون دبیرکل حزب الله گفت: اگر این مقاومت نبود، اسرائیل لبنان را بار دیگر اشغال می کرد و با اعمال تروریستی و متجاوزانه مخالفان خود را به قتل می رساند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان به مناسبت روز مقاومت و آزادی جنوب لبنان مراسمی را با حضور جمعی از علمای شیعه و اهل سنت برگزار کرد.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در این مراسم گفت: ۲۵ ماه مه یک نبرد عادّی نبود، بلکه آن نبرد انتقال لبنان از ضعف به قدرت، از اشغالگری به آزاد سازی و از تحمیل سیاست های آمریکایی و اسرائیلی به کشور مستقل و با حاکمیت بود.

وی ادامه داد: رژیم اسرائیل اقدام به تجاوز، اشغالگری و جنایت نموده و همچنان برای تجاوز و تعرض برای گسترش سیطره و توسعه طلبی برنامه ریزی می کند و تمامی برنامه های رژیم اسرائیل با جنگ، جنایت، کشتار و اشغالگری همراه است؛ چرا که اسرائیل هیچ سرزمینی ندارد و تلاش می کند از دیگران بگیرد.

مقاومت باید استمرار داشته باشد

شیخ قاسم با بیان اینکه آزادی لبنان یک دستاورد بزرگ است، افزود: مقاومت باید استمرار داشته باشد و تنها منحصر در مزارع شبعا و تلال کفرشوبا نباشد، بلکه برای حمایت از لبنان در برابر تهدید های اسرائیلی تداوم داشته باشد؛ چرا که اسرائیل همیشه تهدید کرده و ایجاد رعب و وحشت می کند و همچنین برای اینکه در کنار محور مقاومت در آزادی سازی قدس و فلسطین مشارکت داشته باشیم.

اگر مقاومت نبود، اسرائیل لبنان را بار دیگر اشغال می کرد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: اگر این مقاومت و معادله سه گانه "ارتش، ملت، مقاومت" نبود، رژیم اسرائیل لبنان را بار دیگر اشغال می کرد و با اعمال تروریستی و متجاوزانه مخالفان خود را به قتل می رساند و خانه ها و روستاها را تخریب می کرد. اگر قدرت بازدارندگی مقاومت نبود، اسرائیل در سال عقب نمی کشید و ۲۰۰۶ شکست نمی خورد.

قدرت مقاومت در مقایسه با گذشته، به صورت بی سابقه چندین برابر شده است

شیخ نعیم قاسم، مقاومت را سپر لبنان و حامی ارتش ملّی دانست و گفت: قدرت مقاومت در مقایسه با گذشته، به صورت بی سابقه چندین برابر شده و پیوسته مجهز به سلاح و مهمات بیشتری می شود و آموزش می بیند تا همیشه در موقعیت بازدارندگی بوده و آماده باش باشد.

آزادی قدس امروز از هر وقت دیگر نزدیک تر شده است.

وی با اشاره به اینکه دورانی که رژیم اسرائیل گزینه های خود را تحمیل می کرد گذشت و دیگر نمی تواند دایره اشغالگری خود را گسترش دهد، بیان داشت: نبرد "سیف القدس" ثابت کرد که آزادی قدس امروز از هر وقت دیگر نزدیک تر شده است.

عضو ارشد حزب الله ادامه داد: نبرد "سیف القدس"، نبردی به وقت فلسطین بود. این نبرد نقطه عطفی در مسیر آزادی سازی کامل فلسطین بود که معادلات و گزینه جدیدی را در درگیری با دشمن به وجود آورد.

جنگ سال ۲۰۰۰ نشان داد که اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است

شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه جنگ سال ۲۰۰۰ نشان داد که اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است و با پیروزی نبرد "سیف القدس" ما در مرحله چرخش عنکبوت هستیم، تصریح کرد: به خواست خداوند این نبرد آغازی برای نابودی کامل رژیم اسرائیل خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha