جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عبد الله ناصر - حزب الله لبنان

حوزه/ عبدالله ناصر گفت: گزینه مقاومت که امام خمینی آن را بنیان نهادند و امام خامنه ای و سید حسن نصر الله پرچمدار آن هستند، تنها راه برای آزادی تمام ملت فلسطین است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، عبد الله ناصر مسئول منطقه جنوب در حزب الله طی سخنانی گفت: گزینه مقاومت که امام خمینی آن را بنیان نهادند و امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب و سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله پرچمدار آن هستند، تنها راه برای آزادی تمام ملت فلسطین از غزه تا سرزمین های ۱۹۴۸ و کرانه باختری به شمار می رود؛ چراکه گزینه صلح، تسلیم و عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل، هیچ سودی نداشته و موجب وحدت ملت فلسطین نشده و سرزمینی را آزاد نکرده و ساده ترین حقوق ملت فلسطین را تأمین نکرده است، بلکه تمامی حقوق را از آن ها سلب کرده است.

وی افزود: ملت فلسطین برای اولین بار در هفتاد سال گذشته، امیدوار شد که فلسطین، قدس و تمامی سرزمین فلسطین از طریق مقاومت و مقابله با دشمن اسرائیلی قابل آزاد سازی است.

ناصر بیان داشت: دشمن اسرائیلی متزلزل شده و به جامعه ای فروپاشیده تبدیل شده که دیگر توانایی تحمل را ندارد و این سؤال برایش مطرح شده که چگونه با قدرت های بسیار بزرگ مانند محور مقاومت مواجه خواهد کرد. قدرت محور مقاومت چندین برابر قدرت غزه است؛ به همین دلیل مقاومت تنها راه برای آزادی فلسطین و نابودی این رژیم غاصب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha