جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن، اقدام مقامات استرالیایی در قرار دادن حزب الله لبنان در لیست تروریسم و پیروی ذلیلانه از سیاست آمریکا را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای، اقدام مقامات استرالیایی در قرار دادن حزب الله لبنان در لیست تروریسم و پیروی ذلیلانه از سیاست آمریکا و همچنین عادی سازی روابط مراکش و اردن با رژیم اسرائیل را محکوم کرد.

اقدام استرالیا علیه حزب الله، بر قدرت و صلابت و ثبات آن می افزاید

انجمن علمای یمن در این بیانیه گفت: این اقدام استرالیا علیه حزب الله، تنها بر قدرت و صلابت و ثبات آن در راه جهاد می افزاید.

این انجمن، ملت ها، نخبه ها و علمای امت را به اعلام موضع برادرانه و صریح خود در همبستگی با حزب الله و مخالفت با اینگونه اقدامات جنایتکارانه دعوت کرد.

انجمن علما، خواستار تحرک رسانه ای و سیاسی برای بیان نادرستی اینگونه تصمیمات علیه حزب الله یا انصارالله یا حماس یا حشد الشعبی شد و گفت: ملت های غربی بدانند که دولت آنها به رژیم صهیونیستی گرایش دارد.

دولت استرالیا تصمیم ظالمانه خود را لغو کند

این انجمن از دولت استرالیا خواست از موضع گیری خود عقب نشینی کرده و تصمیم ظالمانه خود را لغو کند و پیامد دشمنی علیه آزادگان امت و محور مقاومت را در کرده و از سرسپردگی و گرایش به رژیم اسرائیل دست بردارد.

انجمن علمای یمن، موضع حزب الله در لبنان، انصار الله در یمن، جنبش جهاد اسلامی و جنبش حماس در فلسطین و حشد الشعبی در عراق نسبت به رژیم صهیونیستی را موضعی اصولی و ایمانی دانست که هرگز قابل تغییر یا سازش نیست.

علمای یمن بر ضرورت تقویت آگاهی در خصوص خطر رژیم های منافقی که به دنبال دوستی با یهود هستند و سکوت و بی طرفی در قبال اینگونه تصمیم ها به ویژه از سوی رژیم آل سعود و امارات، تأکید کردند.

عادی سازی روابط با اسرائیل حرام شرعی است

انجمن علمای یمن، اقدام مراکش و اردن در عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی را محکوم کرد و آن را حرام شرعی و خیانت به مسئله فلسطین و شهدای آن دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha