جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن از واکنش حزب الله لبنان به رژیم غاصب صهیونیستی استقبال کرد و پاسخ به این رژیم غاصب را واجب شرعی و انسانی دانست و به عملیات بسیج مردمی عراق علیه اسرائیل تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن در بیانیه خود به مناسبت آغاز سال هجری قمری، خواستار کنار گذاشتن کینه ها، خود خواهی ها، فرقی گرایی و دوری از منافع حزبی و مذهبی شد و بر مقدم دانستن مصلحت اسلام بر سایر منافع تاکید کرد.

لزوم درس گیری از ابعاد مناسبت های دینی

علمای یمن بر اهمیت استفاده از درس ها، عبرت ها و ابعاد مناسبت های دینی به ویژه هجرت نبوی تاکید کردند و بیان داشتند: هجرت نبوی با شخصیت حضرت رسول اکرم (ص) و رسالت الهی آن حضرت در آزادی بشریت از دست طاغوت و استکبار در ارتباط است.

حوادث جنوب یمن بخشی از طرح صهیونیستی در منطقه است

این انجمن با اقدامات رژیم آل سعود و امارات به عنوان مزدوران آمریکا و اسرائیل در توطئه، ارتکاب جنایت بمباران و کشتار مردم یمن، قاطعانه مخالفت کرد و حوادث جنوب یمن را بخشی از طرح صهیونیستی در منطقه دانست که تلاش می کند آن را تجزیه و اشغال کند و سپس ثروت های آن را به غارت ببرد و بر آن حکومت کند.

علمای یمن در بخش دیگر بیانیه بر مقابله با اقدامات ظالمانه و بمباران جنوب یمن توسط امارات تاکید و اشاره کردند: فریب خوردگان بیدار شوند و با بازگشت به راه درست و تصحیح موضع گیری ها برای بیرون راندن اشغالگران تلاش کنند.

انجمن علما از اقدام رهبری انقلاب و دولت نجات ملی در تشکیل گروهی برای برطرف کردن اختلافات و حفظ وحدت، همبستگی و برادری ملت یمن قدردانی کرد و آن را فرصتی برای بازگشت فریب خوردگان دانست.

علمای یمن به شدت بمباران اسرای فریب خورده توسط متجاوزان سعودی محکوم کردند و گفتند: متجاوزان علی رغم خدماتی که این اسرا به آن ها ارائه دادند، به شکل وحشیانه و هولناک آنان را مورد هدف قرار داد، لذا این جنایت باید درس عبرتی برای تمامی فریب خوردگان ائتلاف سعودی باشد تا موضع خود را تغییر داده و در مقابل متجاوزان و مزدوران آن بایستند.

پاسخ به رژیم اسرائیل، واجب شرعی و انسانی است

انجمن  علمای یمن در پایان از واکنش حزب الله لبنان به رژیم غاصب صهیونیستی استقبال کرد و پاسخ به این رژیم غاصب را واجب شرعی و انسانی دانست و به عملیات بسیج مردمی عراق علیه اسرائیل تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha