چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن ولادت نبی اکرم (ص) را یکی از مهمترین مناسبت های دینی برای بازگشت به سوی خاتم النبیین (ص) و رسالت آسمانی آن حضرت دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن به مناسبت سالروز ولادت نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) بیانیه ای صادر کرد و این مناسبت را یکی از مهمترین مناسبت های دینی برای بازگشت به سوی خاتم النبیین (ص) و رسالت آسمانی آن حضرت دانست و گفت: این رسالت، یک پروژه الهی جهانی و نجات بخش تمامی بشریت است.

ولادت رسول اکرم(ص) در وحدت اسلامی و احیای برداری اسلامی نقش دارد

این انجمن خواستار استفاده از سالروز ولادت نبی اکرم (ص) به عنوان مناسبتی جهانی برای اجتماع مردم زیر سایه رسول الله (ص) شد و بر اهمیت نقش این مناسبت در وحدت مسلمانان و احیای ارزش های برادری اسلامی و کنار گذاشتن تفرقه و دشمنی و فتنه طایفه ای تأکید کرد.

علمای یمن بر یاری رسول اکرم (ص) و رسالت ایشان با قول و عمل و اخلاق و رفتار و اهمیت معرفی آن حضرت به عنوان الگو، رهبر، مجاهد، معلم و مربی و شخصیت نظامی که جنگ های زیادی را فرماندهی کردند، تأکید نمودند.

انجمن علمای یمن، امت اسلامی را به اتخاذ موضع جدّی و مسئولانه در قبال اقدامات رژیم سعودی و اماراتی و سیاست های آنها در دوستی با دشمنان نبی اکرم (ص) و رسالت ایشان و همچنین حکامی که اقدام به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی می کنند، دعوت کرد.

آمریکا در پشت پرده تمامی توطئه گری ها و دسیسه چینی ها قرار دارد

این انجمن انفجار تروریستی علیه مسلمانان افغانستان که توسط داعش وهابی صورت گرفت را محکوم کرد و همچنین تجاوز به شهروندان لبنانی و تجاوز صهیونیستی علیه سوریه را محکوم نمود و گفت: آمریکا در پشت پرده تمامی این توطئه گری ها و دسیسه چینی ها قرار دارد.

انجمن علما، پیروزی هایی که توسط مجاهدین بزرگ در میدان های عزت و کرامت تحقق یافته را تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha