یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 انجمن علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن اقدام مزدوران متجاوز آمریکایی سعودی اماراتی به راهزنی و غارت حجاج بیت الله الحرام استان ابین یمن را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن اقدام مزدوران متجاوز آمریکایی سعودی اماراتی به راهزنی و غارت حجاج بیت الله الحرام در شهرستان المحفد در استان ابین یمن که در حال بازگشت به وطن بودند را محکوم کرد.

انجمن علما در بیانیه خود تأکید کرد: جنایت غارت حجاج بیت الله الحرام در منطقه المحفد، بیانگر انحراف و هرج و مرج آشکار در مناطق اشغالی و سیاهی قلوبی است که با فرهنگی وهابیت که غارت را جایز می داند، در ارتباط است.

علمای یمن بیان داشتند: ما جزئیات این جنایت علیه حجاجی که در حال بازگشت از مکه مکرمه به منطقه المحفد در ابین بودند و گفته های حاجیان در مورد ایجاد رعب و وحشت و غارت آنها از سوی مزدوران را پی گیری کردیم.

این بیانیه اشاره کرد: آنچه برای حجاج بیت الله الحرام رخ داده، جنایت است که به لیست جنایت های مزدوران افزوده می شود و تا روز قیامت این جنایت در شناسنامه آنها باقی خواهد ماند.

انجمن علمای یمن، ادامه داد: لجاجت و خودخواهی رهبران حزب اصلاح که با بازگشایی راه ها و تسهیل عبور و مرور حاجیان از راه های مناسب از شهر مأرب و غیره، مخالفت کردند، یکی از دلایل رنج ها و سختی های حجاج و غارت و تعرض به آنهاست.

این انجمن، حزب اصلاح را شریک گناه و جرم تعرض علیه حجاج دانست و از آن خواست قبل از اینکه وقت بگذرد دست از گناهان بزرگ و جنایت علیه ملت یمن بردارد و از سرسپردگی و فرمانبرداری از رژیم سعودی و اماراتی بیرون رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha