سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فعال سیاسی مراکشی

حوزه/ دکتر فتح الله ارسلان، فعال سیاسی مراکشی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه ضمن محکوم کردن موج اخیر عادی سازی روابط پادشاهی مراکش با رژیم صهیونیستی آن را خیانت در حق ملت این کشور دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، با وجود گذشت قریب به یکسال از آغاز موج جدید همکاری و عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و پادشاهی مراکش، موج انتقاد ها و نارضایتی ها همچنان به قوت سابق ادامه دارد تا آنجا که اخیرا عضو ارشد یکی از احزاب سیاسی مغرب به این مسئله به طور رسمی واکنش نشان داد.

فتح الله ارسلان سیاستمدار مراکش و سخنگوی حزب سیاسی «العدل و الاحسان» یکی از احزاب اسلامی و با نفوذ مراکش  در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، گفت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانتی بزرگ در حق ملت مراکش است زیرا با این اقدام مقامات ارشد ما روزنه های نفوذ اسرائیل را در حد وسیع و غیر قابل تصور گشودند روزنه هایی که میتوانند نفوذ فرهنگی، آموزشی، سیاسی و حتی اقتصادی را به همراه داشته باشند.

به گفته وی این جنایت وقتی فراتر از روابط اقتصادی و تجاری برود دو برابر شده و هویت و ارزش های اسلامی جامعه مراکش را تحت تاثیر قرار می دهد و هدف آن در وهله اول هدف قرار دادن جوانان و قشر تحصیل کرده و دانشجویان است.

سخنگوی حزب سیاسی «العدل و الاحسان» افزود: روابط میان مراکش و اسرائیل امروز مرموز و فراتر از توان کلمات است و میتوان از آن به عنوان «واقعیت های ملموس زمین» نام برد.

در پایان دکتر فتح الله ارسلان ضمن محکوم کردن این روابط بین رژیم صهیونیستی و کشور مراکش اظهار داشت: این عادی سازی روابط هرگز ثبات اقتصادی یا سیاسی برای مراکش به همراه نخواهد داشت و موجب افزایش فاصله روز به روز میان ملت و مسئولین خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha