چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای عملیات فلسطینی و تجاوز هدفمند علیه ملت فلسطین و هدف قرار دادن مسجد الاقصی را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای عملیات فلسطینی و تجاوز هدفمند علیه ملت فلسطین و هدف قرار دادن مسجد الاقصی را محکوم کرد.

این انجمن گفت: تمامی اقداماتی که رژیم های مزدور امارات، بحرین، عربستان سعودی، سودان و سایه کشور های حاشیه خلیج فارس در جهت عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل را محکوم می کنیم.

علمای یمن روحیه عالی ملت آزاده فلسطین را ستودند و از موضع گیری های جوانان آن که بیانگر قدرت ایمان و اراده آنها در برابر دشمن صهیونیستی، قدردانی کردند.

انجمن علما از تمامی اقدامات، موضع گیری ها، عملیات و تصمیماتی که در بازدارندگی رژیم صهیونیستی نقش داشته، حمایت کرد و سکوت و سازش رژیم های عربی و غیر عربی را محکوم کرد.

علمای یمن، ملت های مسلمان به ویژه آزادگان محور مقاومت و نخبه های علمی و فکری را به یاری مسئله فلسطینی به عنوان یک واجب دینی دعوت کردند و حمایت از جنبش های جهاد و امداد رسانی مالی و تسلیحاتی از آن ها را مسئولیتی بر گردن همگی دانستند.

انجمن علمای یمن، مسئولیت کامل پیامد های خودکامگی و وحشی گری رژیم اسرائیل را متوجه رژیم های مزدور و عادی ساز روابط با رژیم اشغالگر دانست.

این انجمن بر اهمیت حرکت ایمانی آگاهانه برای رسوایی رژیم های مزدور و سرسپرده که برای حذف مسئله فلسطین تلاش می کنند، تأکید کرد.

علمای یمن تنها راه و نزدیکترین راه برای فلسطین را آمادگی و جهاد دانستند و گفتند: فرهنگ شهادت ضامن آزاد سازی مسجد الاقصی و سرزمین قدس از لوث وجود صهیونیست‌هاست.

انجمن علمای یمن بر لزوم وحدت صفوف جنبش های جهاد و مقاومت فلسطین و دوری از تمامی اسلوب های درگیری که به نفع رژیم صهیونیستی و مزدوران منافق آن است، تأکید کرد.

علمای یمن از موضع گیری هایی که در حمایت و همبستگی با ملت فلسطین و مسئله عادلانه آن صورت گرفته به ویژه از جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha