جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انجمن علمای یمن

حوزه/ علمای یمن به مناسبت روز زمین، بیانیه ای صادر کردند و ضمن قدر دانی از جنبش جهادی مقاومت فلسطین در برابر جنایت های وحشیانه صهیونیست ها، از امت عربی و اسلامی خواستند که مسئولیت دینی و انسانی خود در قبال مسئله فلسطین عمل کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای یمن به مناسبت روز زمین، بیانیه ای صادر کردند و ضمن قدر دانی از جنبش جهادی مقاومت فلسطین در برابر جنایت های وحشیانه صهیونیست ها، از امت عربی و اسلامی خواستند که مسئولیت دینی و انسانی خود در قبال مسئله فلسطین عمل کنند.

در این بیانیه آمده است: علمای یمن و ملت یمن با وجود درد ها، رنج ها و مقابله با متجاوزان ستمگر، تاکید می کنند که مسئله اصلی و اولویت آنان فلسطین و مسجد الاقصی است و در نهایت توجه آنچه را که در عرصه فلسطینی، عربی و اسلامی پیگیری می کنند و ایستادگی و حمایت خود را از انتفاضه ملت فلسطین اعلام و اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی را علیه حق بازگشت به فلسطین محکوم می کنند.

علمای یمن تاکید کردند: ما علما و ملت یمن جهاد و مقاومت فلسطین را در برابر جنایت ها و اعمال وحشیانه یهودیان اشغالگر و صهیونیست های جنایتکار می ستاید؛ چراکه آنها تمام انواع تروریسم، جنایت و نژاد پرستی را علیه ملت فلسطین آن هم در برابر دیدگان جهان غرب مرتکب می شوند.

علمای یمن افزودند: یهودیان اشغالگر هیچ حق قانونی در یک وجب از خاک فلسطین را ندارد و آنچه به "قرارداد قرن" معروف است، لعنتی تاریخی است بر سازمان های همسو با رژیم صهیونیستی و دولت آمریکاست و کشور های حاشیه خلیج فارس و کشور های عربی  و اسلامی مسئول پیامد ها و آثار این قرار داد توطئه آمیز هستند.

علمای یمن خواهان حمایت از جنبش های مقاومت هستند و از کشور های عربی و اسلامی دعوت می کنند که همبستگی، برادری و وحدت خود را افزایش داده و شعله مقاومت و انتفاضه را فروزان نگه دارند و ضربات سنگینی و مهلکی را بر دشمن اسرائیلی وارد کنند.

همچنین از تمامی کمیته ها، مؤسسات، جریان ها، احزاب دینی و ملّی خواست که به مسئولیت دینی و انسانی خود در مقابل مسئله فلسطین و ملت آن و مقدسات اسلامی عمل کند و از سکوت خود خارج شده و ملت ها را پیرامون اصلی ترین مسئله مسلمانان جمع کنند.

علمای یمن در بخش دیگر بیانیه اشاره کردند: به شهادت رسیدن تعدادی از فلسطینی ها تاکیدی است بر نپذیرفتن اشغال ذره ای از خاک فلسطین و این نویدی است برای نزدیکی قیام امت و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی و پاکسازی مقدسات اسلامی از لوث وجود یهود و مزدوران آن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha