جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انجمن علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن به مناسبت سومین سالگرد مقاومت مردم یمن در برابر تجاوز عربستان سعودی، با صدور بیانیه ای، از تمام اقشار مردم یمن خواست در تجمع روز دوشنبه در میدان "سبعین" صنعا و استان الحدیده مشارکت گسترده داشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن به مناسبت سومین سالگرد مقاومت مردم یمن در برابر تجاوز عربستان سعودی، با صدور بیانیه ای، از تمام اقشار مردم یمن خواست در تجمع روز دوشنبه در میدان "سبعین" صنعا و استان الحدیده مشارکت گسترده داشته باشند.

انجمن علمای یمن تاکید کرد: مشارکت فعال در این تجمع، بیانگر پایداری حماسی و قدرتمند یمنی ها در مقابل وحشیانه ترین تجاوز است و موجب تقویت وحدت ملی و آمادگی برای چهارمین سال مقابله با تجاوزگران و اشغالگران می شود.

انجمن علما اشاره کرد: این تجمع بزرگ موجب شکست توطئه های متجاوزان برای رسیدن به اهداف خود طی این سه سال می شود و بر پایداری و قدرت یمنی ها در مقابل متجاوزان می افزاید.

این انجمن بر اهمیت تداوم مقابله با متجاوزان سعودی تاکید کرد و تلاش ها و جانفشانی های ارتش، کمیته های مردمی و نیروی موشکی ارج نهاد و بار دیگر خواستار بسیج عمومی و حمایت از جبهه ها با مردان و مال شد و به همکاری، همبستگی و برادری دعوت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha