جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای از ملت یمن و تمامی ملت های امت اسلامی خواست برای یاری قدس، فلسطین و اعلام برائت از آمریکا و اسرائیل، در راهپیمایی قدس حضور داشته باشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای از ملت یمن و تمامی ملت های امت اسلامی خواست برای یاری قدس، فلسطین و اعلام برائت از آمریکا و اسرائیل، روز جهانی قدس را احیا کرده و در میدان ها و راهپیمایی ها حضور گسترده داشته باشند.

انجمن علما در بیانیه خود گفت: روز جهانی قدس، به معنای کامل کلمه یک مناسبت جهانی است و تنها به یک کشور، ملت یا نظام اختصاص ندارد.

آزادی فلسطین بیش از هر وقت دیگر، نزدیک تر شده است

علمای یمن از تلاش های صورت گرفته برای وحدت مسیر و تقویت جنبش ایمانی و برادرانه در جهت یاری قدس، فلسطین و یاری مسائل امت و مقابله با قدرت های استکبار قدردانی کردند و افزودند: آزادی فلسطین بیش از هر وقت دیگر، نزدیک تر شده است، به ویژه که نقاب ها کنار رفته و بسیاری از حقایق آشکار شده و پشت پرده مزدوران و خائنان که با قدس و فلسطین تجارت کردند، بر ملا شده است.

نخبه های علمی، فکری و سیاسی باید قدس را به جایگاه اصلی آن بازگردانند

انجمن علمای یمن با اشاره به اینکه کسانی که در دوستی با یهود و نصاری شتاب می کنند، در مسیر تقویت کفر و کافرین و پیروان آن و نابودی ارکان اسلام قدم گذاشته و اصول و ثوابت اسلام را به بازی گرفته است و امت ما بدون رهایی از دست آنها نمی تتواند پیروز شود، تصریح کرد: ملت ها و نخبه های علمی، فکری و سیاسی باید قدس را به جایگاه اصلی آن در رسانه ها، برنامه درسی و منبر های تبلیغ بازگردانند.

در این بیانیه آمده است: آمادگی جهادی و برانگیختن همت ایمانی، معنوی، اخلاقی و جهادی جوانان امت و ارشاد قرآنی آنها برای شکست تمامی معامله ها و توافقنامه ها کافی است.

راه رسیدن به مسجد الاقصی، مسجد الحرام است

علمای یمن نزدیک ترین راه برای رسیدن به مسجد الاقصی را مسجد الحرام دانستند و گفتند: اگر این مسجد از سلطه شاخ شیطان (رژیم آل سعود) که اولین سنگر دفاع از رژیم صهونیستی است، آزاد شود، مسجد الاقصی نیز آزاد می شود.

محور مقاومت وحدت و برادری ایمانی را تقویت کند

انجمن علمای یمن، محور مقاومت را به تقویت وحدت و برادری ایمانی و تحکیم آن در برابر نفوذ منافقان دعوت کرد و خواستار گسترش افق های همکاری در سایه اسلام و پرچم قرآن و مقابله با استکبار و طاغوت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha