پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 955660
۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
علمای غزه

حوزه/ علما و روحانیون دینی در نوار غزه در حمایت و یاری مسجد الاقصی و قدس تظاهرات کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علما و روحانیون دینی در نوار غزه در حمایت و یاری مسجد الاقصی و قدس تظاهرات کردند.

شیخ نسیم یاسین رئیس انجمن علمای فلسطین با بیان اینکه این راهپیمایی در جهت حمایت از برادران مستقر در مسجد الاقصی برگزار می شود، افزود:  حضور ما برای این است که بگوییم آنها تنها نیستند و ما در کنار آنها می ایستیم و آن ها را با دشمن تنها نمی گذاریم.

وی با اشاره به اینکه اهالی غزه و علمای آن در کنار اهالی قدس می ایستند و با تمام توان از آنها حمایت می کنند، گفت: ما به عنوان علمای فلسطین توانستیم با تمامی علما برای ایستادگی در کنار اهالی قدس ارتباط بگیریم.

شیخ یاسین خواستار تجمع در مسجد الاقصی شد و نسبت به توطئه ای خطرناک از سوی شهرک نشینان اسرائیلی علیه مسجد الاقصی هشدار داد و تصریح کرد: این روز ها گروه هایی موسوم به گروه های معبد اورشلیم (شهرک نشینان) اقدام به یورش به مسجد الاقصی می کنند.

دعوت از علمای عربی و اسلامی برای اقدام فوری در جهت توقف طرح های صهیونیستی

رئیس انجمن علمای فلسطین، علمای امت عربی و اسلامی و نهاد های اسلامی و حقوقی را به اقدام فوری برای توقف این طرح های خطرناک که مقدس ترین مقدسات امت را هدف قرار می دهد، دعوت کرد.

وی همچنین فرزندان امت را به ایستادگی در برایر طرح ها و توطئه های خطرناک علیه مسجد الاقصی، توقف تجاوز ها و یورش های دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha